Gå til innhold

Ugjennomtenkt reklame

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Se på reklame nummer 4 på den høyre siden av DOL... plutselig stod det "Noen ganger er et lite hopp alt som skal til"...

Skikkelig smart... =)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Det er bare et triks for å få oss til å se på reklamen, men nå bidrar vel jeg til det samme, nyttige idiot jeg er.

Skrevet

Du har ikke problemer med stress-inkontinens skjønner jeg. Vi som sliter med det skjønner reklamen utmerket godt.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du har ikke problemer med stress-inkontinens skjønner jeg. Vi som sliter med det skjønner reklamen utmerket godt.

Jeg skjønte den godt jeg og, men vannlating var ikke det første jeg tenkte på da jeg leste det.

Skrevet

Jeg skjønte den godt jeg og, men vannlating var ikke det første jeg tenkte på da jeg leste det.

Hvorfor synes du den er så ugjennomtenkt da?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvorfor synes du den er så ugjennomtenkt da?

Den kan jo sette ideer inn i hodene på folk...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er bare et triks for å få oss til å se på reklamen, men nå bidrar vel jeg til det samme, nyttige idiot jeg er.

Du burde skifte nick til Sam fra Kvam. Det er mye kulere! =D

Skrevet

Den kan jo sette ideer inn i hodene på folk...

Jaha? Ikke i hodet mitt tydeligvis. *Blond for anledningen*

Skrevet

Du burde skifte nick til Sam fra Kvam. Det er mye kulere! =D

Kvam Kvem? Har du tenkt på å dra sammen ordene? Sam Kvem = Samkvem. :o)

Skrevet

Jaha? Ikke i hodet mitt tydeligvis. *Blond for anledningen*

Det er mange personer på psyk-forumet vettu Lillemor.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kvam Kvem? Har du tenkt på å dra sammen ordene? Sam Kvem = Samkvem. :o)

Ja..men der jeg kommer fra er det en plass som heter Kvam. Å kjenner noen litt spesille folk derifra.. Men det blir vel internt kun for meg =)

Men det klinger bra det nicket. Sam fra Kvam

Skrevet

Det er mange personer på psyk-forumet vettu Lillemor.

Ah! Omsider skjønte jeg hva hun mente. Skal det så lite til altså? Skummelt.

Skrevet

For å være ærlig, har jeg ikke tenkt på det før du sa det. Men jeg skjønner jo hva du mener...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...