Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg har så stor stue. Har nesten for mye plass =) Heldiggrisen. Min er bitteliten; stue, soverom og skriveplass i ett. Men ganske koselig da, og kort vei til det meste kan du si:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Enig at blomsterpotte på TV er kjerring? *kremt* JAAA! Da har jeg et stykke igjen da kanskje? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 For jeg veit jo hva jeg snakker om. I en del saker i alle fall. La du merke til smilyen? "..............................." 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det gjør jeg faktisk aldri/sjeldent.. Hmmm.. Noe jeg kanskje burde ha gjort snart. Ligger sikker masse uspiselig inne der nå. Hvilket forhold har De til bæsjebleier? For meg fins ikke så mye penger i verden. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Jeg tror jeg er ganske kjerring når jeg tenker meg om. Jeg har nemlig lært å lage fiskekabaret av min mor, og det gjør jeg hver jul. Fiskekabaret? Neimensøtedegdavennen!!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Heldiggrisen. Min er bitteliten; stue, soverom og skriveplass i ett. Men ganske koselig da, og kort vei til det meste kan du si:) Sånn hybel hadde jeg og før. Trivdes kjempegodt! =) Nå har jeg kjempstor leil. med to soverom. adskilt kjøkken, loft (til oppbevaring av ting) og stor takterasse med sol fra morgen til kveld! Kort vei til alt jeg og.. Herligt :D (Men jeg betaler deretter å da) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Hvilket forhold har De til bæsjebleier? For meg fins ikke så mye penger i verden. Det burde vært bedre siden jeg har tenkt å jobbe på småbarnsavdeling. Men skal jeg være ærlig så hater jeg det! Får håpe det er en tilvenningssak.=) En ting er sikkert, jeg kunne godt fått litt mere penger =) 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Her er det aparteid - kjerringer - og - kule -. Kjerringer pakkes på paller på 8 i striesekk. Kule på pidestall. hehe, me like you 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Fiskekabaret? Neimensøtedegdavennen!!! Men jeg har ikke lært å lage potetball og raspaball enda. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 La du merke til smilyen? "..............................." Jada =) 0 Siter
Gjest raleigh Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Pall nr 4, ta en sekk og en hyssing. Jeg overlater bindinga til deg! ;-) Ville ikke hatt noe i mot det på en natt som denne. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det burde vært bedre siden jeg har tenkt å jobbe på småbarnsavdeling. Men skal jeg være ærlig så hater jeg det! Får håpe det er en tilvenningssak.=) En ting er sikkert, jeg kunne godt fått litt mere penger =) Neimen søte deg... Trøtt nå, men tilbake når vi minst ønsker det. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Neimen søte deg... Trøtt nå, men tilbake når vi minst ønsker det. Natta =) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Sånn hybel hadde jeg og før. Trivdes kjempegodt! =) Nå har jeg kjempstor leil. med to soverom. adskilt kjøkken, loft (til oppbevaring av ting) og stor takterasse med sol fra morgen til kveld! Kort vei til alt jeg og.. Herligt :D (Men jeg betaler deretter å da) Åh, takterasse.*drømme* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Åh, takterasse.*drømme* Det er iallefall en drøm som har gått i oppfyllelse for meg. He he.. Du må bare komme hit så kan vi pilse en varm sommerdag! =) 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Det er iallefall en drøm som har gått i oppfyllelse for meg. He he.. Du må bare komme hit så kan vi pilse en varm sommerdag! =) Du skal ikke se bort ifra at jeg stikker innom;) 0 Siter
sheba Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Og hva er Deres hovedinteresse? Om vinduene Deres er rene? vinduene mine bryr meg heller lite:-) 0 Siter
Gjest A little lady Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Pølsene kan ikke se ut av pølseskinnet, men de er pølser allikevel. Tju. Er det sånt man finner ut i et pølselaboratorium det kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.