favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Og har har pent brettede plastposer i veska, tilfelle du skal handle noe? Jøss og jøss, så mange gode tips du har. Nå har jeg lest om brettede plastposer, rene vinduer... Skal bla' videre nedover, kommer det mer? 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Test-Spørsmål: Hva er et taco-kit? Jeg gjetter på verktøy, noe hendig i verktøykassen. 0 Siter
Gjest kjærringskinn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er fint å være kjærring...i bondelandet Norge 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Kjerring. Hvis kjerringkravet er at man skal ha rene vinduer til enhver tid er jeg så langt fra kjerring som man kan komme. Mine vinduer er så møkkete at jeg knapt ser ut når sola skinner på dem... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis kjerringkravet er at man skal ha rene vinduer til enhver tid er jeg så langt fra kjerring som man kan komme. Mine vinduer er så møkkete at jeg knapt ser ut når sola skinner på dem... Høres kjent ut. Nå skinner sola, men den sliter med og komme igjenom mine vinduer som er laaangt fra rene. Tenke tenke...Kan ikke huske sist jeg vasket de. Liker IKKE vindusvask. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvis kjerringkravet er at man skal ha rene vinduer til enhver tid er jeg så langt fra kjerring som man kan komme. Mine vinduer er så møkkete at jeg knapt ser ut når sola skinner på dem... Uff, ja, kjenner meg igjen i den der! Og så har jeg maaaange vinduer, som henger høyt oppe på veggen, så da må jeg enten klatre opp på en høy stige (litt høydeskrekk...) eller foreta en hasardiøs "henge-ut-av-side-vindu-vindusvask". Så derfor vurderer jeg å IKKE vaske av vinterlorten før etter at det verste furupollenet er sluppet fra trærne! ;-) For etter det må vinduene tas uansett. Så den beste løsningen på vindusproblemene er rett og slett å sette seg ut på terrassen med en glass vin og lukke øynene! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Desverre.. har ingenting oppe på tv'n =) Ikke støv engang? *imponert* 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Tøysegutten! ;o) Hvis du synes det er for høy kjerringfaktor her, så har du kanskje forvillet deg i feil klubb da. Har du en god oppskrift på hjemmelagde kjøttkaker, forresten? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Og hva er Deres hovedinteresse? Om vinduene Deres er rene? Nei, det skal jeg lov interesserer meg lite ) 0 Siter
....AV Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja men jeg kan snart ikke se ut av dem skjønner du. Det er på denne tiden av året jeg pleier å vaske dem. Vaker du vinduene hvert år???? :-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ikke støv engang? *imponert* Nei, faktisk ikke. (For øyeblikket iallefall) Jeg rydda og vaska igår! =) *Stolt* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Du skal ikke se bort ifra at jeg stikker innom;) Supert! =D 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei, faktisk ikke. (For øyeblikket iallefall) Jeg rydda og vaska igår! =) *Stolt* *he he* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Du våkner og ser at det er en solfylt, strålende fridag, og det første du tenker er -bra klestørk i dag!-. Definitivt ikke jeg!! 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Definitivt ikke jeg!! togli! Jeg snakket med en nesten-døv som opplyste om at nynorsk er betydelig vanskeligere å forstå enn bokmål og endel dialekter. Vedkommende har bittelitt hørsel. Jeg vet at du er døv (medfødt?), men vet du noe om dette? 0 Siter
Freya Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg er ingen kjerring... Driter i husarbeid, og kan ikke lage kjøttkaker. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg er ingen kjerring... Driter i husarbeid, og kan ikke lage kjøttkaker. Men hvis du har en blomst oppå tv´n er det kjørt. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 *kremt* JAAA! Da har jeg et stykke igjen da kanskje? Det er håp for deg. Kan du danse fugledansen? 0 Siter
Freya Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Men hvis du har en blomst oppå tv´n er det kjørt. Heldigvis har jeg ikke det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.