Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Men jeg har ikke lært å lage potetball og raspaball enda. Har du begynt å bruke svigermors heklede bordduker, eller har du begynt å hekle selv? 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Supert! =D Portvin for kjerringer. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Heldigvis har jeg ikke det! Flaks for deg:) 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 moi:-) Snakker du sjukdommer mer enn 50% av tida? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Portvin for kjerringer. Portvin?? Vi snakker øl her altså! 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Portvin for kjerringer. Nei. Du er jo totalt uvitende. Portvin er atskillig mer sofistikert. Likør derimot... 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Portvin?? Vi snakker øl her altså! Jeg blir tørst av dette snakket, Skal vi seee i kjølpekassa ...Borg? og Borg, ja. Enda en Borg. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg blir tørst av dette snakket, Skal vi seee i kjølpekassa ...Borg? og Borg, ja. Enda en Borg. God ide.. Jeg liker det meste av øl! *tørst* 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei. Du er jo totalt uvitende. Portvin er atskillig mer sofistikert. Likør derimot... Næmmensøtelillevennenda. Husk å sette flaska under bordet slik man skal. Det er stygt å få flasker med på bilder, det vet alle kjerringer. 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nettverk i små bygdesamfunn av gamle kjerringer med grått hår og morgenkåpe ville sannsynligvis imponere ethvert medlem av Al-Qaida. Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø. 0 Siter
Freya Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Flaks for deg:) Ja, puh! Jeg hadde en bambus-kjepp der før, men heldigvis flyttet jeg den til pianoet! 0 Siter
Freya Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Næmmensøtelillevennenda. Husk å sette flaska under bordet slik man skal. Det er stygt å få flasker med på bilder, det vet alle kjerringer. Hehe... Da er mamma en kjerring, hun hater at det står flasker på bordet når vi skal ta bilder. 0 Siter
sheba Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Snakker du sjukdommer mer enn 50% av tida? nei hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nettverk i små bygdesamfunn av gamle kjerringer med grått hår og morgenkåpe ville sannsynligvis imponere ethvert medlem av Al-Qaida. Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø. Hva har du røyka i dag? ) Men artig tråd da! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nettverk i små bygdesamfunn av gamle kjerringer med grått hår og morgenkåpe ville sannsynligvis imponere ethvert medlem av Al-Qaida. Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø. "Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø." Skjønner jeg godt - jeg kan skrive under på det selv. For øvrig finnes det kjerringer av begge kjønn - noen har bare litt mørkere stemme. 0 Siter
huufsa Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 "Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø." Skjønner jeg godt - jeg kan skrive under på det selv. For øvrig finnes det kjerringer av begge kjønn - noen har bare litt mørkere stemme. De fleste kjerringene har mørkere stemme! :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 togli! Jeg snakket med en nesten-døv som opplyste om at nynorsk er betydelig vanskeligere å forstå enn bokmål og endel dialekter. Vedkommende har bittelitt hørsel. Jeg vet at du er døv (medfødt?), men vet du noe om dette? Munnstillingen på tegnspråk er ofte lik munnstillingen til Østnorsk, dvs bokmål. De fleste døve munnavleser derfor best bokmål, så det stemmer! En annen grunn til at bokmål er lettere å munnavlese enn nynorsk er også at det vanligvis kun er skriftspråk som er tilgjengelig for døve (utenom tegnspråk da..). Døve leser da oftest bokmål og munnavleser derfor bedre den målformen. Tror jeg...? 0 Siter
favn Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Munnstillingen på tegnspråk er ofte lik munnstillingen til Østnorsk, dvs bokmål. De fleste døve munnavleser derfor best bokmål, så det stemmer! En annen grunn til at bokmål er lettere å munnavlese enn nynorsk er også at det vanligvis kun er skriftspråk som er tilgjengelig for døve (utenom tegnspråk da..). Døve leser da oftest bokmål og munnavleser derfor bedre den målformen. Tror jeg...? Når du sier det slik, virker det innlysende. Takk for briefingen! 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hva har du røyka i dag? ) Men artig tråd da! Jeg har prøvd å røyke banan, men det ble for vanskelig. Ble helt innhul i kinna. Jeg prøvde en gang å røyke sigar, men den smakte vondt. Senere fikk jeg vite at man skal ta av plasten først. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Har du begynt å bruke svigermors heklede bordduker, eller har du begynt å hekle selv? Hverken jeg eller svigermor hekler. Ikke strikker vi heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.