Gå til innhold

Er det bare kjerringer her?

Anbefalte innlegg

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Men jeg har ikke lært å lage potetball og raspaball enda.

Har du begynt å bruke svigermors heklede bordduker, eller har du begynt å hekle selv?

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

11

• laguna1365380434

7

• Freya

6

• favn

5

Gjest Sam Kvem
Skrevet

moi:-)

Snakker du sjukdommer mer enn 50% av tida?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Portvin for kjerringer.

Portvin?? Vi snakker øl her altså!

Skrevet

Portvin for kjerringer.

Nei. Du er jo totalt uvitende. Portvin er atskillig mer sofistikert. Likør derimot...

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Portvin?? Vi snakker øl her altså!

Jeg blir tørst av dette snakket, Skal vi seee i kjølpekassa ...Borg? og Borg, ja. Enda en Borg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg blir tørst av dette snakket, Skal vi seee i kjølpekassa ...Borg? og Borg, ja. Enda en Borg.

God ide.. Jeg liker det meste av øl! *tørst*

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Nei. Du er jo totalt uvitende. Portvin er atskillig mer sofistikert. Likør derimot...

Næmmensøtelillevennenda. Husk å sette flaska under bordet slik man skal. Det er stygt å få flasker med på bilder, det vet alle kjerringer.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Nettverk i små bygdesamfunn av gamle kjerringer med grått hår og morgenkåpe ville sannsynligvis imponere ethvert medlem av Al-Qaida.

Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø.

Skrevet

Flaks for deg:)

Ja, puh! Jeg hadde en bambus-kjepp der før, men heldigvis flyttet jeg den til pianoet!

Skrevet

Næmmensøtelillevennenda. Husk å sette flaska under bordet slik man skal. Det er stygt å få flasker med på bilder, det vet alle kjerringer.

Hehe... Da er mamma en kjerring, hun hater at det står flasker på bordet når vi skal ta bilder.

Skrevet

Snakker du sjukdommer mer enn 50% av tida?

nei hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det?

Skrevet

Nettverk i små bygdesamfunn av gamle kjerringer med grått hår og morgenkåpe ville sannsynligvis imponere ethvert medlem av Al-Qaida.

Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø.

Hva har du røyka i dag? :o)

Men artig tråd da!

Mrs. Wallace
Skrevet

"Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø."

Skjønner jeg godt - jeg kan skrive under på det selv.

For øvrig finnes det kjerringer av begge kjønn - noen har bare litt mørkere stemme.

Skrevet

"Overraskede forskere slår fast at hele sju av ti jenter fra distriktene trekker fram kvinnelig sladder og bygdeslarv som et negativt trekk ved eget ungdomsmiljø."

Skjønner jeg godt - jeg kan skrive under på det selv.

For øvrig finnes det kjerringer av begge kjønn - noen har bare litt mørkere stemme.

De fleste kjerringene har mørkere stemme!

:-)

Skrevet

togli!

Jeg snakket med en nesten-døv som opplyste om at nynorsk er betydelig vanskeligere å forstå enn bokmål og endel dialekter. Vedkommende har bittelitt hørsel.

Jeg vet at du er døv (medfødt?), men vet du noe om dette?

Munnstillingen på tegnspråk er ofte lik munnstillingen til Østnorsk, dvs bokmål. De fleste døve munnavleser derfor best bokmål, så det stemmer!

En annen grunn til at bokmål er lettere å munnavlese enn nynorsk er også at det vanligvis kun er skriftspråk som er tilgjengelig for døve (utenom tegnspråk da..). Døve leser da oftest bokmål og munnavleser derfor bedre den målformen. Tror jeg...?

Skrevet

Munnstillingen på tegnspråk er ofte lik munnstillingen til Østnorsk, dvs bokmål. De fleste døve munnavleser derfor best bokmål, så det stemmer!

En annen grunn til at bokmål er lettere å munnavlese enn nynorsk er også at det vanligvis kun er skriftspråk som er tilgjengelig for døve (utenom tegnspråk da..). Døve leser da oftest bokmål og munnavleser derfor bedre den målformen. Tror jeg...?

Når du sier det slik, virker det innlysende. Takk for briefingen!

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Hva har du røyka i dag? :o)

Men artig tråd da!

Jeg har prøvd å røyke banan, men det ble for vanskelig. Ble helt innhul i kinna.

Jeg prøvde en gang å røyke sigar, men den smakte vondt. Senere fikk jeg vite at man skal ta av plasten først.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Har du begynt å bruke svigermors heklede bordduker, eller har du begynt å hekle selv?

Hverken jeg eller svigermor hekler. Ikke strikker vi heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...