Gå til innhold

Er det bare kjerringer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida. Jeg, foreksempel, er drithipp;)

Hvor har du vært den sist tiden? Dypt savnet :-)

• Svar 163
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ade|ina

11

• laguna1365380434

7

• Freya

6

• favn

5

Skrevet

He he.. Bra definisjon: Har du blosterpotte på tv'n så er du kjerring! :P

Godt kanten er for smal.

Nei helt ærlig altså, jeg har ikke en blomst i hele huset. Jo akkurat nå, fordi jeg har hatt bursdag, men de dauer. Jeg har ikke blomsterfingre.

Avskårne er ok, de står noen dager og er fine, også kan man kaste dem. Stas å få, men jeg vet jo hvor det bærer.

NEI, nå er han her igjen.

Skrevet

Men da må du være god i senga. Hvis ikke så er det ingen som gidder å være sammen med deg - tror jeg ;)

Jeg er sikkert veldig god i senga, for det er iallfall en som gidder å være sammen med meg...

Skrevet

Jeg er sikkert veldig god i senga, for det er iallfall en som gidder å være sammen med meg...

EN holder :-)

Tøffel?

Skrevet

Sånn hybel hadde jeg og før. Trivdes kjempegodt! =)

Nå har jeg kjempstor leil. med to soverom. adskilt kjøkken, loft (til oppbevaring av ting) og stor takterasse med sol fra morgen til kveld!

Kort vei til alt jeg og.. Herligt :D:D

(Men jeg betaler deretter å da)

Penthouse :-)

Jeg fatter ikke at folk orker å bo i leilighet uansett jeg men. Høres kanskje idiotisk ut, men det er ikke sånn ment.

Klassa innpå andre og null frihet. Jeg blir dårlig bare av tanken. Hva er dere vant med - er det sånn dere vokste opp kanskje?

Jeg må ha skau og vann rundt meg - FRIHET.

Skrevet

Hvor happy blir du over en ny kjele?

Mer happy enn et nytt sett undertøy?

"Hvor happy blir du over en ny kjele?

Mer happy enn et nytt sett undertøy?"

Hvilken damer ønsker seg kjeler til jul eller bursdag. Det er rett og slett en fornærmelse å få noe sånt. Mannen trenger det vel like mye, eller har like mye glede av det, så det er ikke noe man gir i gave til sin kjære.

Hadde jeg fått en kjele, så hadde den nok havna på toppen av hode til min kjære. Heldigvis er han ikke så dum at han kjøper noe sånt.

Skrevet

Soler du deg i vanlig hvit BH?

Aldri i livet om jeg soler meg i bh. _Det_ er kjerringaktig, det er helt sikkert!

Soler meg bare i bikini.

Så nei, ingen kjerring på denne kanten. *glise*

Skrevet

Hvis kjerringkravet er at man skal ha rene vinduer til enhver tid er jeg så langt fra kjerring som man kan komme. Mine vinduer er så møkkete at jeg knapt ser ut når sola skinner på dem...

hahaha mine også. Det er ikke ofte jeg vasker vinduer. De blir jo like skitne igjen etter to dager, med saltet i lufta som er her. *ler* Hvite striper rundt på alle vinduene her etter saltet.

Nok en ting som sier at jeg ikke er kjerring. :)

Skrevet

Har du begynt å bruke svigermors heklede bordduker, eller har du begynt å hekle selv?

Ingen heklede duker heller. Ingen nips og pyntedilledallegreier, og ikke potteblomster heller.

*nærme meg laaangt fra kjerringstatus nå*

Skrevet

Min sønn kan tegnspråk. Han lærte seg dette på 1-2-3 siden en venn av han er døv. De andre gadd ikke. Er han ikke skjønn?

Ja, det er han helt klart :-)

Jeg blir stadig like imponert over smårollingers evne til å lære tegnspråk! Og tenk for en gave å ta med seg videre i livet. Hørende som kan tegnspråk er etterspurte på arbeidsmarkedet!

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Jeg blir stadig like imponert over smårollingers evne til å lære tegnspråk! Og tenk for en gave å ta med seg videre i livet. Hørende som kan tegnspråk er etterspurte på arbeidsmarkedet!

Det er praktisk på disko, og bak ryggen på folk.

Skrevet

Det er praktisk på disko, og bak ryggen på folk.

Ja, innmari :-)

Men pass opp! Glemmer aldri den "gamle grisen" som glodde så fælt på søter'n min og meg på sydenferie. Vi var tenåringer og meeeget bevisst på hankjønn som tittet litt ekstra på oss og sånt... Gubben som glodde på oss, bodde på samme hotell som oss og var en "oldis" på noen og tredve. Vi prata temmelig stygt om ha på tegnspråk og han bare smilte lurt til oss. Æsj og fysj!

Etter et par dager kommer han forsyne meg smilende bort til oss og prater på norsk tegnspråk!!

Flause de lux altså....

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Ja, innmari :-)

Men pass opp! Glemmer aldri den "gamle grisen" som glodde så fælt på søter'n min og meg på sydenferie. Vi var tenåringer og meeeget bevisst på hankjønn som tittet litt ekstra på oss og sånt... Gubben som glodde på oss, bodde på samme hotell som oss og var en "oldis" på noen og tredve. Vi prata temmelig stygt om ha på tegnspråk og han bare smilte lurt til oss. Æsj og fysj!

Etter et par dager kommer han forsyne meg smilende bort til oss og prater på norsk tegnspråk!!

Flause de lux altså....

Det er ganske mange som kan tegnspråk, og noen tegn er temmelig opplagte.

Skrevet

Det er ganske mange som kan tegnspråk, og noen tegn er temmelig opplagte.

Yess, har endelig skjønt det, men det går altså an å "hviske" på tegnspråk og det er det bare "innfødte" tegnspråkbrukere som avleser ;-)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Yess, har endelig skjønt det, men det går altså an å "hviske" på tegnspråk og det er det bare "innfødte" tegnspråkbrukere som avleser ;-)

Det går også an å skjule hva du sier.

Skrevet

Han er ingen smårolling akkurat :-), men jeg forstår hva du prater om. 19 er han og mammas stolthet. Han er usedvanlig snill og omteksom, men dette kan man vel knapt skrive, for da blir det skrytete, selv om det ikke er ment slik.

Han er også usedvanlig glup, langt over gjennomsnittet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Penthouse :-)

Jeg fatter ikke at folk orker å bo i leilighet uansett jeg men. Høres kanskje idiotisk ut, men det er ikke sånn ment.

Klassa innpå andre og null frihet. Jeg blir dårlig bare av tanken. Hva er dere vant med - er det sånn dere vokste opp kanskje?

Jeg må ha skau og vann rundt meg - FRIHET.

Er oppvokst på bygda jeg. Men som fattig student så har man ikke råd til noe hus. =)

Skrevet

Er oppvokst på bygda jeg. Men som fattig student så har man ikke råd til noe hus. =)

Men du sa da at du betalte deretter. Din drømmebolig?

Eller leier du, og kaster pengene ut av vinduet i samme slengen som drømmen?

Neida, jeg er ikke spydig, men jeg lurer på hva du betaler igrunn?

Alle har vi jo forskjellige ønsker, og jeg hadde blitt fullstendig sprø av å leve i en leilighet.

Det holder i lange baner å ha hus i byen. Nå er vi så heldige at vi bor slik til at vi ikke har naboer klisset innpå, og vi har masse skog rundt.

Naboene er ok også, så det er greit nok. Kjøretid til byen er vel ca. 5min maks, men jeg lengter HJEM, hjem til bygda og mine.

Jeg er oppvokst med store arealer rundt meg og stort hus med masse plass. Vi var alltid i skogen eller på et eller annet vann, og fisket.

Pappa, som blir 85 i sommer er i skogen hver eneste dag og hugger ved. Det er bare så deilig å komme HJEM.

Ja, jeg lengter hjem :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men du sa da at du betalte deretter. Din drømmebolig?

Eller leier du, og kaster pengene ut av vinduet i samme slengen som drømmen?

Neida, jeg er ikke spydig, men jeg lurer på hva du betaler igrunn?

Alle har vi jo forskjellige ønsker, og jeg hadde blitt fullstendig sprø av å leve i en leilighet.

Det holder i lange baner å ha hus i byen. Nå er vi så heldige at vi bor slik til at vi ikke har naboer klisset innpå, og vi har masse skog rundt.

Naboene er ok også, så det er greit nok. Kjøretid til byen er vel ca. 5min maks, men jeg lengter HJEM, hjem til bygda og mine.

Jeg er oppvokst med store arealer rundt meg og stort hus med masse plass. Vi var alltid i skogen eller på et eller annet vann, og fisket.

Pappa, som blir 85 i sommer er i skogen hver eneste dag og hugger ved. Det er bare så deilig å komme HJEM.

Ja, jeg lengter hjem :-)

"Men du sa da at du betalte deretter. Din drømmebolig?"

Drømmebolig har jeg vel aldri sagt. Drømmeboligen min er en bolig som ligger i en helt annen by enn den jeg bor i nå.

Nå bor jeg i en kjempebra leilighet som jeg trives godt i. Har bodd mange plasser, men dette er en av de aller beste.

"Eller leier du, og kaster pengene ut av vinduet i samme slengen som drømmen?"

Leier fordi jeg er 23 år, uten fast inntekt, og får dermed ikke huslån. Har heller ikke planer om å kjøpe her jeg bor nå. Men skal flytte tilbake der jeg er i fra og kjøpe der. Kaster kanskje penger ut vinduet, men så mye valg har jeg ikke.

"Neida, jeg er ikke spydig, men jeg lurer på hva du betaler igrunn?"

Betaler 6500 i mnd (delt på to) Med tanke på belligenhet og størrelse i den byen her, så er det kjempebillig.

"Alle har vi jo forskjellige ønsker, og jeg hadde blitt fullstendig sprø av å leve i en leilighet."

Jeg blir ikke det! Trives godt i leilighet jeg. Men drømmen er selvfølgelig eget hus og bil.

"Det holder i lange baner å ha hus i byen. Nå er vi så heldige at vi bor slik til at vi ikke har naboer klisset innpå, og vi har masse skog rundt."

Bra for dere =)

"Jeg er oppvokst med store arealer rundt meg og stort hus med masse plass. Vi var alltid i skogen eller på et eller annet vann, og fisket."

Jeg og. Men i den byen jeg vil bo i er det ikke mange meterene til skog og fjell og vann og alt det der =)

"Pappa, som blir 85 i sommer er i skogen hver eneste dag og hugger ved. Det er bare så deilig å komme HJEM"

Faren min er ikke 50 enda og hogger ikke ved. Men det er herlig å komme hjem fordi. Det ser jeg alltid fram til =)

"Ja, jeg lengter hjem :-)"

Jeg og!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...