laguna1365380434 Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Hvor har du vært den sist tiden? Dypt savnet :-) Så hyggelig da! :-) Jeg har hatt PC trøbbel, ikke gjort så fantastisk mye spennende.. Desverre.. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 "Har du en god oppskrift på hjemmelagde kjøttkaker, forresten?" Kan du ikke lage kjøttkaker engang, så kan du gå i skammekroken :-). Noe enklere enn det skal man lete lenge etter. Nei, du får ikke min oppskrift. Jeg er ei kjerring i dameforkledning, og tar alt på slumpen. Klart jeg lager gode kjøttkaker. Det har jeg gjort i tjue år. Men man er da alltid åpen for noe som kan være enda bedre. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Han er ingen smårolling akkurat :-), men jeg forstår hva du prater om. 19 er han og mammas stolthet. Han er usedvanlig snill og omteksom, men dette kan man vel knapt skrive, for da blir det skrytete, selv om det ikke er ment slik. Han er også usedvanlig glup, langt over gjennomsnittet. Uups, meget flink for å være stor da, får jeg vel heller si ;-) Det er lov å skryte av sine håpefulle :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Det går også an å skjule hva du sier. Førstehåndskunnskap om tegnspråk? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.