Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rødvinen Argento er så god at jeg ikke tror det finnes ord for det.

*hikk*

Måtte bare si det.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Dere vinnytere er heldige.

Finnes bare én cola (som smaker godt i alle fall).

Skrevet

Dere vinnytere er heldige.

Finnes bare én cola (som smaker godt i alle fall).

Å, men det har krevet både tilvenningsperiode og mildt press fra svigermor - og noen år før rødvin begynte å smake godt. Men Argento er nesten i en klasse for seg, beste jeg har smakt. Herlig!

Elsker cola også! :P

Gjest Snoopy83
Skrevet

Å, men det har krevet både tilvenningsperiode og mildt press fra svigermor - og noen år før rødvin begynte å smake godt. Men Argento er nesten i en klasse for seg, beste jeg har smakt. Herlig!

Det er vel sånn for de fleste =)

Snart sitter jeg vel å koser meg med oliven på lørdagskvelden.

Skrevet

Det er vel sånn for de fleste =)

Snart sitter jeg vel å koser meg med oliven på lørdagskvelden.

Ja, jeg har jaggu meg begynt med oliven også. Og sylteagurk!

Gjest @riele
Skrevet

Ååååja! Det har du jammen rett i. Ikke særlig dyr heller. Selv nyter jeg den australske Rosemount Estate akkurat nå, og en er nydelig! har du smakt den? :)

Skrevet

Jeg hæler verken cola eller rødvin. :o| Iskald hvitvin eller solo derimot - mmmmmm! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...