tiliti Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Rødvinen Argento er så god at jeg ikke tror det finnes ord for det. *hikk* Måtte bare si det. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Dere vinnytere er heldige. Finnes bare én cola (som smaker godt i alle fall). 0 Siter
tiliti Skrevet 21. april 2005 Forfatter Skrevet 21. april 2005 Dere vinnytere er heldige. Finnes bare én cola (som smaker godt i alle fall). Å, men det har krevet både tilvenningsperiode og mildt press fra svigermor - og noen år før rødvin begynte å smake godt. Men Argento er nesten i en klasse for seg, beste jeg har smakt. Herlig! Elsker cola også! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 21. april 2005 Skrevet 21. april 2005 Å, men det har krevet både tilvenningsperiode og mildt press fra svigermor - og noen år før rødvin begynte å smake godt. Men Argento er nesten i en klasse for seg, beste jeg har smakt. Herlig! Elsker cola også! Det er vel sånn for de fleste =) Snart sitter jeg vel å koser meg med oliven på lørdagskvelden. 0 Siter
tiliti Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Det er vel sånn for de fleste =) Snart sitter jeg vel å koser meg med oliven på lørdagskvelden. Ja, jeg har jaggu meg begynt med oliven også. Og sylteagurk! 0 Siter
Gjest @riele Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ååååja! Det har du jammen rett i. Ikke særlig dyr heller. Selv nyter jeg den australske Rosemount Estate akkurat nå, og en er nydelig! har du smakt den? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Å, men det har krevet både tilvenningsperiode og mildt press fra svigermor - og noen år før rødvin begynte å smake godt. Men Argento er nesten i en klasse for seg, beste jeg har smakt. Herlig! Elsker cola også! Jeg hæler verken cola eller rødvin. | Iskald hvitvin eller solo derimot - mmmmmm! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.