Gå til innhold

Tips til aktiviteter på 40 års lag

Anbefalte innlegg

Gjest 40 år gammel husbond
Skrevet

Vi skal feire konas 40 årslag til neste helg og trenger tips til ulike selskapsleker eller andre artige innspill.

Noen med erfaring på hva som kan slå an?

vi blir ca 50 stk. og kona er med pådet meste....

hva gjordedere på deres 40 årslag ???

Fortsetter under...

Skrevet

MÅ dere absolutt ha sånt da? Holder det ikke med en god middag, godt drikke og evt. musikk og dans? Må noen drites ut i idiotiske selskapsleker?

Skrevet
  Lillemus skrev (På 22.4.2005 den 7.03):

MÅ dere absolutt ha sånt da? Holder det ikke med en god middag, godt drikke og evt. musikk og dans? Må noen drites ut i idiotiske selskapsleker?

hehe... Flere som ikke er overbegeistret for selskapsleker?

fuji1365380447
Skrevet

En ting som kan være morsomt er en slags spørrelek eller quiz om din kones liv. Finne ut hvem som kjenner henne best - og HUN er dommeren.

Skrevet
  Katt-ja skrev (På 22.4.2005 den 7.06):

hehe... Flere som ikke er overbegeistret for selskapsleker?

*Stønn* Ikke det festligste jeg vet nei...

Gjest har passert 40
Skrevet

Helt enig Lillemus.

Da jeg var 40, overrasket mannen min meg med en langhelg i Bergen på hotell :o), bare oss to.

Venninnene mine ordnet noen helger etter til en heidundrende jentefest for meg. Helt fritt for barnslige aktiviteter.

Eneste vi hadde var karaoke :o), å du verden så flinke vi blei til å synge etterhvert ...

Annonse

Gjest angelica bom
Skrevet

Helt enig! Middag og god musikk er nok. Sannsynligvis ordner noen av gjestene noe småtteri. Pleier det ikke være slik da. Men selskapsleker er ikke no' særlig. Da må det komme spontant fra gjestene selv underveid i festen isåfall.

Men du kan jo holde en fin tale til kona di da. Men ta den før gjestene blir for påvirket av det du serverer i glassa!

Skrevet

Enig, Lillemus.

Selskapsleker er drepen.

fei1365380229
Skrevet

Forslag:

Masse god mat og masse god vin. Kanskje litt dempet musikk på høytalerne.

Det holder i massevis :o)

Skrevet

Jeg har vært med på en "lek" som har slått an hver eneste gang. Den går slik:

Man har et manus. I manuset står det at man skal ha Prinsesse Godhjerte, Katte, Hunden, Stolen, Bordet og noen til som jeg ikke husker navnet på.

Så leser en opp fra manus, og de som har fått de forskjellige rollene må gjøre det oppleseren sier. F.eks. "Så tok Helten Harry prisesse Godhjerte på ryggen og løp av sted". Så gjør Helten Harry akkurat det. Eller "Katten hoppet opp i Bestemors fang og malte". "Bestemor satte seg på stolen og la beina på bordet" osv.

You see? Den greia er usannsynlig festlig, og "storyen" er at Helten Harry redder Prisessa fra skurken.

Det eneste du nå må gjøre, er å få ta i manuset...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...