Gå til innhold

Finnes det liv(e) utenfor Oslo?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Maseinnlegg, altså, men jeg syntes jeg kunne prøve igjen..! Ingen relevante svar på forrige spørsmål..

Jeg booker en artist som bor i USA, og Oslo går som smurt. Men det hadde vært gøy med litt tur, eventyr og aveksling fra byen, så jeg lurer på følgende:

Hva heter barene/klubbene som har småkonserter sånn i kjøreavstand fra Oslo?

Sånn f.eks på Nesodden, Drøbak; kongsvinger, Elverum, Eidsvoll, Kirkenær, Drammen, Lillehammer, Moelv etc..? You name it..

Dere pleier jo å være så super hjelpsomme her! Blir kjempe glad om noen kommer opp med ett tips eller tre!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Hva med Lillestrøm?

Går ann det..Vet hva baren på lillestrøm heter?:-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Går ann det..Vet hva baren på lillestrøm heter?:-)

Klimt for eksempel, Jeckyl and Hyde. På Strømmen er det en som heter Baråtti som er vanlig at har livekonserter med ymse band og artister.

laguna1365380434
Skrevet

Klimt for eksempel, Jeckyl and Hyde. På Strømmen er det en som heter Baråtti som er vanlig at har livekonserter med ymse band og artister.

Takker! Da ringer jeg dit!

Gjest noe annet
Skrevet

Hva med å ta flyet 30 min. og holde noe i Stavanger? Der er det MANGE steder som kunne vært aktuelle. F.eks. checkpoint charlie, newsman, Folken, Beverly ++.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Wrightergården i Langesund har masse konserter, og der er det masser av liv ogås !

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å ta flyet 30 min. og holde noe i Stavanger? Der er det MANGE steder som kunne vært aktuelle. F.eks. checkpoint charlie, newsman, Folken, Beverly ++.

Takk! Vi hadde faktisk planer om å spille på Checkpoint Charllie, og å reise rundt HELE Norge, men det ble så ambisiøst og dyrt.:-o

Vi hadde trengt leiebil, og for å finasiere leiebil og overnatting i TILLEGG til øl og moro til artist og crew(øh..meg + 1) hadde det blitt mye stress og lite tid til moro og tull&tang..

Derfor blir det miniturne påøstlandet..Men hjertelig for gode navn!

laguna1365380434
Skrevet

Wrightergården i Langesund har masse konserter, og der er det masser av liv ogås !

Takker! Prøves! Men hvor er Langesund..?

*uinformert&blond*

Gjest noe annet
Skrevet

Takk! Vi hadde faktisk planer om å spille på Checkpoint Charllie, og å reise rundt HELE Norge, men det ble så ambisiøst og dyrt.:-o

Vi hadde trengt leiebil, og for å finasiere leiebil og overnatting i TILLEGG til øl og moro til artist og crew(øh..meg + 1) hadde det blitt mye stress og lite tid til moro og tull&tang..

Derfor blir det miniturne påøstlandet..Men hjertelig for gode navn!

Håper du finner noen gode steder! Jeg har forresten vært på mange konserter på Checkpoint, og det er supert der! Folken er også bra (for større konserter)!!!

laguna1365380434
Skrevet

Håper du finner noen gode steder! Jeg har forresten vært på mange konserter på Checkpoint, og det er supert der! Folken er også bra (for større konserter)!!!

Håper vi klarer å komme oss dit en annen gang! Starte planleggingen litt tidligere..

Jeg er uansett litt ute i ellevte time her nå, folk er i full gang med å booke sommern..Sånn er det når PCen går sund!

Skrevet

Jessheim i Ullensaker?

Kulturhuset har ofte konserter...ellers flere utesteder - men forskjellige profiler!

Ganske aktivt uteliv er det der også :-)

Gjest noe annet
Skrevet

Håper vi klarer å komme oss dit en annen gang! Starte planleggingen litt tidligere..

Jeg er uansett litt ute i ellevte time her nå, folk er i full gang med å booke sommern..Sånn er det når PCen går sund!

Lykke til:) Høres ut som en spennende jobb!

laguna1365380434
Skrevet

Jessheim i Ullensaker?

Kulturhuset har ofte konserter...ellers flere utesteder - men forskjellige profiler!

Ganske aktivt uteliv er det der også :-)

Kult, takk!:-)

Han trenger ikke så stor plass, det er en mann.. Profilen er pop/rock/folkish, kan gjøre ganske varierte greier, både covere og eget..

Hvilken av stedene passer tror du?

laguna1365380434
Skrevet

Lykke til:) Høres ut som en spennende jobb!

Takk:-)

Gjest vingergutt
Skrevet

Prøv Chaplin, Vogue eller Telegrafen på Kongsvinger.

laguna1365380434
Skrevet

Prøv Chaplin, Vogue eller Telegrafen på Kongsvinger.

Tusen takk! Så greie dere er! Ringes når antatt åpent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...