laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 2t fra Oslo. En båttur fra Hirtshals. http://www.wrightegaarden.com/ Tusen takk! Det var jo ikke langt:-) 0 Siter
Kvinna Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Kult, takk!:-) Han trenger ikke så stor plass, det er en mann.. Profilen er pop/rock/folkish, kan gjøre ganske varierte greier, både covere og eget.. Hvilken av stedene passer tror du? Vil anta at "Hydranten" er best da :-)...Litt sånn "engelsk pbu-stil ( i alle fall for ei jente fra landet)Relativt voksne gjester (25-30+??), tror jeg. Har live-konserter ganske ofte. (Så ofte at jeg tror de har en fast dag)... Ellers så sier vel denne linken det meste om resten av Jessheims utestedtilbud: www.taket.no Garasjen er mer rock/metall, men mye folk i svarte klær og bleke ansikter, men kanskje der folk er mest musikkbevisst... Taket er mer "vanlig" utested, med pop/liste musikk, av og til litt techno. I min ungdom var det hit de litt mer sossete folka gikk ;-) Ellers så jeg dr.Jekyl and Mr.Hyde i Lillestrøm er nevnt - det er et kult sted :-) Kjempehyggelig betjening også! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Vil anta at "Hydranten" er best da :-)...Litt sånn "engelsk pbu-stil ( i alle fall for ei jente fra landet)Relativt voksne gjester (25-30+??), tror jeg. Har live-konserter ganske ofte. (Så ofte at jeg tror de har en fast dag)... Ellers så sier vel denne linken det meste om resten av Jessheims utestedtilbud: www.taket.no Garasjen er mer rock/metall, men mye folk i svarte klær og bleke ansikter, men kanskje der folk er mest musikkbevisst... Taket er mer "vanlig" utested, med pop/liste musikk, av og til litt techno. I min ungdom var det hit de litt mer sossete folka gikk ;-) Ellers så jeg dr.Jekyl and Mr.Hyde i Lillestrøm er nevnt - det er et kult sted :-) Kjempehyggelig betjening også! Tusen takk! Da ringer jeg til Jessheim i ettermiddag! :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Union Scene i Drammen - http://www.unionrock.no (der finner du bl.a. kontaktopplysninger) Ellers kan du jo se om du finner noen tips her: http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/kultur_og_underholdning/musikk/konsertsteder/indexGEO.html 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Union Scene i Drammen - http://www.unionrock.no (der finner du bl.a. kontaktopplysninger) Ellers kan du jo se om du finner noen tips her: http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/kultur_og_underholdning/musikk/konsertsteder/indexGEO.html Tusen takk! Skal sjekkes! dere er så søte&hjelpsomme! :-) 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Tusen takk! Skal sjekkes! dere er så søte&hjelpsomme! :-) Hallå. Hvor har du vært siste halvåret? 0 Siter
Gemini Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Kom på et til - Marthas Have i Hokksund (Drammensområdet) :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Hallå. Hvor har du vært siste halvåret? Hei! har ikke vært noen spennende steder i det hele tatt..Bare hatt evigvarende problemer med PC..Men nå funker det..Hurra! Du da? Er alt fint?:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Kom på et til - Marthas Have i Hokksund (Drammensområdet) :-) Kult! Da ringer jeg Hokksund! Hyggelig kjøretur og det..:-) (om vi fårn) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 På Lillehammer har de en liten scene på et sted som heter Felix. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 På Lillehammer har de en liten scene på et sted som heter Felix. Takk! :-) Da ringer jeg Felix og hører om de vil ha demo. 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei! har ikke vært noen spennende steder i det hele tatt..Bare hatt evigvarende problemer med PC..Men nå funker det..Hurra! Du da? Er alt fint?:-) Alt og alt... vi kan si at det humper og går, medgang og motgang i skjønn forening. PC: På forum for Data, kan man lese en historie fra virkeligheten, nemlig da favn (hehe, nå holdt jeg på å skrive mitt rl-navn), installerte ny browserversjon og tapte alt av epost :-( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Alt og alt... vi kan si at det humper og går, medgang og motgang i skjønn forening. PC: På forum for Data, kan man lese en historie fra virkeligheten, nemlig da favn (hehe, nå holdt jeg på å skrive mitt rl-navn), installerte ny browserversjon og tapte alt av epost :-( Triste greier..:-( Du har min fulle symp. Jeg har mistet alt på den gamle maskinen jeg også, bilder og styr.Den var evig fortapt. Slikt er kjipt. 0 Siter
favn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Triste greier..:-( Du har min fulle symp. Jeg har mistet alt på den gamle maskinen jeg også, bilder og styr.Den var evig fortapt. Slikt er kjipt. Sørgelig. Re-sympati. 0 Siter
Gjest Heksia Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Tusen takk! Det var jo ikke langt:-) Nei, det er ikke langt. Og så er det en koselig småby med mye liv om sommeren... Og fine omgivelser, sjø og skjærgård. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Takker! Prøves! Men hvor er Langesund..? *uinformert&blond* :-) Ca. 2 timers tur fra Oslo. Ligger i Telemark rett ved Porsgrund. Nydelig sommersted. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Ring alle studentsamskipnadene rundtom. Det kan jeg prøve! :-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Nei, det er ikke langt. Og så er det en koselig småby med mye liv om sommeren... Og fine omgivelser, sjø og skjærgård. Da ringer jeg dit!:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.