Gå til innhold

Finnes det liv(e) utenfor Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kult, takk!:-)

Han trenger ikke så stor plass, det er en mann.. Profilen er pop/rock/folkish, kan gjøre ganske varierte greier, både covere og eget..

Hvilken av stedene passer tror du?

Vil anta at "Hydranten" er best da :-)...Litt sånn "engelsk pbu-stil ( i alle fall for ei jente fra landet)Relativt voksne gjester (25-30+??), tror jeg. Har live-konserter ganske ofte. (Så ofte at jeg tror de har en fast dag)...

Ellers så sier vel denne linken det meste om resten av Jessheims utestedtilbud:

www.taket.no

Garasjen er mer rock/metall, men mye folk i svarte klær og bleke ansikter, men kanskje der folk er mest musikkbevisst...

Taket er mer "vanlig" utested, med pop/liste musikk, av og til litt techno. I min ungdom var det hit de litt mer sossete folka gikk ;-)

Ellers så jeg dr.Jekyl and Mr.Hyde i Lillestrøm er nevnt - det er et kult sted :-) Kjempehyggelig betjening også!

laguna1365380434
Skrevet

Vil anta at "Hydranten" er best da :-)...Litt sånn "engelsk pbu-stil ( i alle fall for ei jente fra landet)Relativt voksne gjester (25-30+??), tror jeg. Har live-konserter ganske ofte. (Så ofte at jeg tror de har en fast dag)...

Ellers så sier vel denne linken det meste om resten av Jessheims utestedtilbud:

www.taket.no

Garasjen er mer rock/metall, men mye folk i svarte klær og bleke ansikter, men kanskje der folk er mest musikkbevisst...

Taket er mer "vanlig" utested, med pop/liste musikk, av og til litt techno. I min ungdom var det hit de litt mer sossete folka gikk ;-)

Ellers så jeg dr.Jekyl and Mr.Hyde i Lillestrøm er nevnt - det er et kult sted :-) Kjempehyggelig betjening også!

Tusen takk! Da ringer jeg til Jessheim i ettermiddag!

:-)

Skrevet

Tusen takk! Skal sjekkes!

dere er så søte&hjelpsomme!

Hallå. Hvor har du vært siste halvåret?

Skrevet

Kom på et til - Marthas Have i Hokksund (Drammensområdet)

laguna1365380434
Skrevet

Hallå. Hvor har du vært siste halvåret?

Hei! har ikke vært noen spennende steder i det hele tatt..Bare hatt evigvarende problemer med PC..Men nå funker det..Hurra!

Du da? Er alt fint?:-)

laguna1365380434
Skrevet

Kom på et til - Marthas Have i Hokksund (Drammensområdet)

Kult! Da ringer jeg Hokksund! Hyggelig kjøretur og det..:-) (om vi fårn)

Skrevet

På Lillehammer har de en liten scene på et sted som heter Felix.

laguna1365380434
Skrevet

På Lillehammer har de en liten scene på et sted som heter Felix.

Takk! :-) Da ringer jeg Felix og hører om de vil ha demo.

Skrevet

Hei! har ikke vært noen spennende steder i det hele tatt..Bare hatt evigvarende problemer med PC..Men nå funker det..Hurra!

Du da? Er alt fint?:-)

Alt og alt... vi kan si at det humper og går, medgang og motgang i skjønn forening.

PC: På forum for Data, kan man lese en historie fra virkeligheten, nemlig da favn (hehe, nå holdt jeg på å skrive mitt rl-navn), installerte ny browserversjon og tapte alt av epost :-(

laguna1365380434
Skrevet

Alt og alt... vi kan si at det humper og går, medgang og motgang i skjønn forening.

PC: På forum for Data, kan man lese en historie fra virkeligheten, nemlig da favn (hehe, nå holdt jeg på å skrive mitt rl-navn), installerte ny browserversjon og tapte alt av epost :-(

Triste greier..:-( Du har min fulle symp.

Jeg har mistet alt på den gamle maskinen jeg også, bilder og styr.Den var evig fortapt. Slikt er kjipt.

Skrevet

Triste greier..:-( Du har min fulle symp.

Jeg har mistet alt på den gamle maskinen jeg også, bilder og styr.Den var evig fortapt. Slikt er kjipt.

Sørgelig. Re-sympati.

Gjest Heksia
Skrevet

Tusen takk! Det var jo ikke langt:-)

Nei, det er ikke langt. Og så er det en koselig småby med mye liv om sommeren... Og fine omgivelser, sjø og skjærgård.

Gjest ex-bridget
Skrevet

Takker! Prøves! Men hvor er Langesund..?

*uinformert&blond*

Ca. 2 timers tur fra Oslo. Ligger i Telemark rett ved Porsgrund. Nydelig sommersted.

laguna1365380434
Skrevet

Ring alle studentsamskipnadene rundtom.

Det kan jeg prøve! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, det er ikke langt. Og så er det en koselig småby med mye liv om sommeren... Og fine omgivelser, sjø og skjærgård.

Da ringer jeg dit!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...