Gå til innhold

sandkasse i plast: graves ned eller...

Anbefalte innlegg

Gjest grave hull?
Skrevet

... skal den bare stå på plenen (slik er det vist på bildet). Jeg trodde det var best om man laget et hull og hadde plastsandkassen i, men hva er best? Takk for svar.

Fortsetter under...

Skrevet

Sandkasser i tre settes jo også oppå plenen, uten å grave dem ned, så hvorfor skal det være annerledes med plast?

Du kan jo selvsagt grave den ned dersom du foretrekker det - det er heldigvis et fritt land! *S*

Men jeg kan ihvertfall komme på et par fordeler ved å ikke grave den ned:

* du får en kant som stikker opp fra bakken hvor barnet kan sitte på (slipper å ha rumpa ned på bakken)

* det er kanskje litt lettere å holde det meste av sanda på innsida av kassa enn dersom sanda går i flukt med bakken.

* du slipper gravearbeidet

* du slippe rå fylle igjen et hull når du en gang skal kvitte deg med kassa.

Gjest grave hull?
Skrevet

Sandkasser i tre settes jo også oppå plenen, uten å grave dem ned, så hvorfor skal det være annerledes med plast?

Du kan jo selvsagt grave den ned dersom du foretrekker det - det er heldigvis et fritt land! *S*

Men jeg kan ihvertfall komme på et par fordeler ved å ikke grave den ned:

* du får en kant som stikker opp fra bakken hvor barnet kan sitte på (slipper å ha rumpa ned på bakken)

* det er kanskje litt lettere å holde det meste av sanda på innsida av kassa enn dersom sanda går i flukt med bakken.

* du slipper gravearbeidet

* du slippe rå fylle igjen et hull når du en gang skal kvitte deg med kassa.

Takk for svaret:) Jeg trodde faktisk det var mest vanlig å grave litt, men da tok jeg feil.... Trodde kanskje at kanten kunne knekke om de satt på den..

Skrevet

Takk for svaret:) Jeg trodde faktisk det var mest vanlig å grave litt, men da tok jeg feil.... Trodde kanskje at kanten kunne knekke om de satt på den..

Det vet jeg faktisk ikke, ettersom vi ikke har hatt plastkasse. Men den støttes jo opp av sanda som er inni også, pluss at disse små er jo ikke så tunge....

Men jeg tør faktisk ikke svare på akkurat det.

En venn av sønnen min hadde slik sandkasse, men jeg vet jo ikke hvor mye han faktisk satt på kanten. Er det ikke et "endestykke" som er flatt? De fleste barn ville sikkert foretrekke å sitte der?

Uansett hva du gjør er det veldig lurt å dekke til sandkassa med noe når den ikke er i bruk, for å holde kattebæsj, løv og kongler unna! :-)

Gjest grave hull?
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, ettersom vi ikke har hatt plastkasse. Men den støttes jo opp av sanda som er inni også, pluss at disse små er jo ikke så tunge....

Men jeg tør faktisk ikke svare på akkurat det.

En venn av sønnen min hadde slik sandkasse, men jeg vet jo ikke hvor mye han faktisk satt på kanten. Er det ikke et "endestykke" som er flatt? De fleste barn ville sikkert foretrekke å sitte der?

Uansett hva du gjør er det veldig lurt å dekke til sandkassa med noe når den ikke er i bruk, for å holde kattebæsj, løv og kongler unna! :-)

Takk for svar igjen:) Det er et lokk til, og det trengs (det er noen villkatter som lusker rundt her, og jeg vil ikke ha en sandkasse som blir katte-do...).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...