Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som går på uføre og attføring har nok ikke krav på feriepenger. Vi får akkurat den samme utbetalingen som alle andre mnd :o)

Det er for dårlig for egentlig har uføre minst like stort behov for å komme seg ut på tur som arbeidende folk.

• Svar 112
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Miss seventy

19

• Dorthe

14

• Gemini

8

• Kvinna

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo ikke så voldsomt mye mer enn den vanlige lønnen, som vi da ikke får.

Der har heldigvis min mann en fordel i at han jobber offshore og ikke trenger å ta ut ferie.

Han har jo likevel så mye fri, 3 og 4 uker i slengen.

Han får utbetalt 12% av inntekten sin + all lønn.

Skrevet

Jeg har mange ganger tenkt på at en veldig smart og billig ferieform , særlig for barnefamilier, er å bytte hus med noen som bor på en annnen kant av landet i ferien. Da blir det kun reiseutgiftene, og hvis man kjører egen bil, blir jo ike det heller så dyrt.

Mat og sånn må man jo betale uansett om man er hjemme.

F. eks. vil kanskje en familie som bor ved havet nordpå synes det er spennende å bytte med noen som bor i en by sørpå, og omvendt.

Man trenger jo heller ikke å reise så langt.

Det har jeg også tenkt på, men gubben vil ikke. Men det er vel et firma som holder på med dette er det ikke? Boligbytte.no eller noe sånt kanskje. Og man kan dra utenfor landet også....

Skrevet

Det er greit det, er ikke interessert i å bytte bolig heller:o)

Ikke jeg heller!! *S*

Skrevet

Før barn pleide vi å reise på langtur om sommeren, til Brasil, Vietnam, Madagaskar, Mexico.. ++.

Mer eller mindre backpack-turer, men brukte vel en 50.000 på hver av dem.

Mens nå som vi har barn blir det nok å sette seg på første charter til Gran Canaria ja. :o)

Skrevet

Vi skal til Spania. Turen for oss fem (to voksne, to barn og en baby) kommer på 7700 kr. Vi kommer nok til å bruke ca 15000 kr på mat og lommepenger de to ukene vi er der nede.

Skrevet

Mellom 60 - 100 000 et sted.

Hmmm, virkelig rart at noen ikke reagerte på dette.

Jeg trodde jeg skulle få bøtta full av gjørme, men det er mulig folk flest hadde/har lagt seg.

Jeg tøyset, må bare ha klargjort det :-)

Sannheten er jo at det går nærmere en million i ferien.

Skrevet

Hmmm, virkelig rart at noen ikke reagerte på dette.

Jeg trodde jeg skulle få bøtta full av gjørme, men det er mulig folk flest hadde/har lagt seg.

Jeg tøyset, må bare ha klargjort det :-)

Sannheten er jo at det går nærmere en million i ferien.

Å, bare en million? Det var da lite, De. ;)

Skrevet

Å, bare en million? Det var da lite, De. ;)

Du kan godt slå av noen nuller, så kommer vi nærmere sannheten :-)

Danmark i fjor, ellers er det stort sett fjellet eller gården. Så det er ikke så mange lappene gitt. Stort sett det som går til mat og bensin.

Fikk bare lyst til å tøyse litt :-)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

35.000 på to uker i Søramerika og Galàpagos. Var overalt på rekordtid. Puh. Iguanene er svære jo!

Skrevet

Du kan godt slå av noen nuller, så kommer vi nærmere sannheten :-)

Danmark i fjor, ellers er det stort sett fjellet eller gården. Så det er ikke så mange lappene gitt. Stort sett det som går til mat og bensin.

Fikk bare lyst til å tøyse litt :-)

Ja, tror du jeg var seriøs, eller? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...