Gå til innhold

Hva er det med folkene i fagerstrand?

Anbefalte innlegg

Gjest LailaG
Skrevet

Hvorfor i all verden stemmer de andre frem Reidar, Mai Britt og det andre paret. Større idioter en de to parene skal man lete lenge etter.

Hvis noen av de vinner blir jeg så skuffet at jeg blir dårlig.

Er det flere som blir like irritert som jeg?

De oppfører seg så dårlig at folkesikk er vel noe de aldrig hørt om.Driver og lytter og ordner slik at de andre aldrig er alene.

Fy faen for noen folk.

Gjest cramkar
Skrevet

Hva faen er det dette innlegget om?

Er det jeg som er på jordet? Er det noe TV-greier?

Skrevet

Såkalt reality om husbygging.

Jeg har heller ikke sett det, men har fått med meg at skurken i stykket heter Reidar.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er noe tv-greier ja, realityprogram på tv2.

Gjest ikke får lov .... ??
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke Reidar og May Britt blir stemt ut .... det har jeg lurt på i mange episoder nå egentlig .....

Kanskje TV2 sier at de

Gjest LailaG
Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke Reidar og May Britt blir stemt ut .... det har jeg lurt på i mange episoder nå egentlig .....

Kanskje TV2 sier at de

Ja det kan være!

Det lager så mange intriger at tv2 vil ikke sende dem hjem.

Men de må ikke få vinne det huset.'

Håper det blir rettsak og at reidar virkelig får svi for den avlyttingen han gjorde.

Skrevet

Hva handler egentlig Fagerstrand om? Har fått med meg at det er en realityserie?

Jeg har ikke TV2 og TVN, nemlig... får aldri med meg det som skjer der.

Gjest LailaG
Skrevet

Hva handler egentlig Fagerstrand om? Har fått med meg at det er en realityserie?

Jeg har ikke TV2 og TVN, nemlig... får aldri med meg det som skjer der.

Hei.

I fagerstrand skal 12 par bygge et hus og det paret som sitter igjen vinner huset til 3 millioner. Hver uke blir et par stemt hjem. Reidar som irriterer folk slik er en som har kommet langt i konkuransen på en uærilg måte. Han har avlyttet de andre deltakerne, skrevet kontrakter og har brutt alle løfter han har gitt.

De andre deltakerne driver nå og forbereder rettsak mot han for han har gjort en del ulovlige ting.

Håper virkelig han får svi.

Har ikke sett noe på tv med så mange intriger og krangling.

Men du skal være glad du ikke følger med,jeg blir så sinna over og se den idioten reidar at åååååå.

Gjest reality titter
Skrevet

Ja det kan være!

Det lager så mange intriger at tv2 vil ikke sende dem hjem.

Men de må ikke få vinne det huset.'

Håper det blir rettsak og at reidar virkelig får svi for den avlyttingen han gjorde.

I neste episode skal visstnok Fattineh avlytte Edel. det sa hun ihvertfall i denne episoden...så det er nok ikke bare Reidar..

Gjest LailaG
Skrevet

I neste episode skal visstnok Fattineh avlytte Edel. det sa hun ihvertfall i denne episoden...så det er nok ikke bare Reidar..

Nei det er begge de parene. Blir like sinna av alle. Ho "Fettane" er like irriterende.

De oppfører seg så dårlig jeg trudde ikke voksne mennesker kunne være så dumme.

Skrevet

Hadde jeg møtt Reidar tror jeg ikke jeg kunne ha stoppet meg selv mot å smelle til han...

Makan til sutrete psyko-type!

Grrr!!

Gjest LailaG
Skrevet

Hadde jeg møtt Reidar tror jeg ikke jeg kunne ha stoppet meg selv mot å smelle til han...

Makan til sutrete psyko-type!

Grrr!!

Det samme tenker jeg, for hannes del burde han aldig møte meg.

Kommer til og spytte på han først og så gå helt amokk.

Det er bra du tenker det samme, kansje han får seg en smell av noen:-)

Skrevet

Hva med det kvalme nordlandsparet - de som holdt på å ryke ut i går. Har ikke fulgt med, annet en innimellom, men fytti helsike for noen kvalme folk.

To surmaga furtne ALT for voksne mennesker. Satt å skåla for seg selv, mens de andre feiret bursdag til en av deltagerne og ville ikke være med.

Blæk.

Edel og Kurt, var det ikke det de het tro.

Har som sagt bare sett klipp, men alltid er disse to ufyselige. Stygg som ei heks er gamla også, men det hadde nå vært en ting hvis hun hadde vært ok. Men hele magga oser av sur, sur, sur. Trynet har til og med sunket nedover, så jeg tror ikke det går an å se henne blid.

Reidar var visst sørlandets stolhet, sto det på ei nettside for en stund siden.

Hehe, han skaper da i det minste underholdning.

Og det er vel kanskje ikke så rart at et hus til 3 mil får frem det verste i folk flest. Men det må da være rare folk i utgangspunktet, som velger å være med på noe sånt.

OG de ble vel plukket ut slik at det skulle/skal bli underholdning av det også.

Hun med de sinnsykt stygge påtegnede øynebrynene og hennes type virker ok - av det jeg har sett.

Gjest sillja
Skrevet

Hva med det kvalme nordlandsparet - de som holdt på å ryke ut i går. Har ikke fulgt med, annet en innimellom, men fytti helsike for noen kvalme folk.

To surmaga furtne ALT for voksne mennesker. Satt å skåla for seg selv, mens de andre feiret bursdag til en av deltagerne og ville ikke være med.

Blæk.

Har som sagt bare sett klipp, men alltid er disse to ufyselige. Stygg som ei heks er gamla også, men det hadde nå vært en ting hvis hun hadde vært ok. Men hele magga oser av sur, sur, sur. Trynet har til og med sunket nedover, så jeg tror ikke det går an å se henne blid.

Og det er vel kanskje ikke så rart at et hus til 3 mil får frem det verste i folk flest. Men det må da være rare folk i utgangspunktet, som velger å være med på noe sånt.

Hun med de sinnsykt stygge påtegnede øynebrynene og hennes type virker ok - av det jeg har sett.

Hei Reidar, er du her også :-)

Skrevet

Hei Reidar, er du her også :-)

Nei, jeg er May-Britt jeg. Må jo forsvare mannen min :-)

Gjest sillja
Skrevet

Blæk.

Haha..godt svart :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...