tiliti Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Siden jeg har sovet alt for lite og lukter merkelig så lurer jeg på hvorfor. Det lukter alltid merkelig av meg når jeg sover for lite. En litt annen lukt enn dersom jeg spiser for lite eller drikker for mye koffein-holdig, men allikevel noe av det samme. Hvorfor/Hva/Hvordan? 0 Siter
Gjest kan det være derfor da...? Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Mannen min luktet rart en periode; han sov lite... Så det kan være derfor? Han kunne også blø neseblod. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Lukter rart av deg på hvilken måte? Fra munnen eller kroppslukten rett og slett? Hvis man har spist for lite lukter det av noe greier i munnen som jeg ikke husker navnet på. Kan det være noe lignende stresslukt? En litt annerledes svettelukt. Har aldri hørt om dette før :-) 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Lukter rart av deg på hvilken måte? Fra munnen eller kroppslukten rett og slett? Hvis man har spist for lite lukter det av noe greier i munnen som jeg ikke husker navnet på. Kan det være noe lignende stresslukt? En litt annerledes svettelukt. Har aldri hørt om dette før :-) aceton 0 Siter
tiliti Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Lukter rart av deg på hvilken måte? Fra munnen eller kroppslukten rett og slett? Hvis man har spist for lite lukter det av noe greier i munnen som jeg ikke husker navnet på. Kan det være noe lignende stresslukt? En litt annerledes svettelukt. Har aldri hørt om dette før :-) Stress sikkert. Lukter av svetten, munnen, alt. Noe ala når man har spist for lite, men ikke samme lukten. 0 Siter
Gjest sleeeeeeepy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg lurer på dte også, hva som skjer med kroppen hvis man sover for lite, har nemlig gjort det de siste ukene. Har hatt litt hodepine da, men har ikke merket noe kroppslukt uten om det vanlige. Hvor "farlig" er det egentlig om man sover for lite, og går det bra hvis man "tar det igjen" på et senere tidspunkt? 0 Siter
tiliti Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Jeg lurer på dte også, hva som skjer med kroppen hvis man sover for lite, har nemlig gjort det de siste ukene. Har hatt litt hodepine da, men har ikke merket noe kroppslukt uten om det vanlige. Hvor "farlig" er det egentlig om man sover for lite, og går det bra hvis man "tar det igjen" på et senere tidspunkt? Ta en google på søvnmangel. Det er ikke bare bare, iallefall ikke dersom det skjer over tid. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg har sovet for lite de seks siste årene - etter at jeg fikk barn. Sover ekstremt lite for tiden. Alltid trøtt. Mulig jeg lukter vondt og. Er i usedvanlig dårlig humør i dag. Skal skrive et innlegg på Samliv nå.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.