Gå til innhold

Hva skjer med kroppen når man sover for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har sovet alt for lite og lukter merkelig så lurer jeg på hvorfor.

Det lukter alltid merkelig av meg når jeg sover for lite.

En litt annen lukt enn dersom jeg spiser for lite eller drikker for mye koffein-holdig, men allikevel noe av det samme.

Hvorfor/Hva/Hvordan?

Gjest kan det være derfor da...?
Skrevet

Mannen min luktet rart en periode; han sov lite... Så det kan være derfor? Han kunne også blø neseblod.

Skrevet

Lukter rart av deg på hvilken måte? Fra munnen eller kroppslukten rett og slett?

Hvis man har spist for lite lukter det av noe greier i munnen som jeg ikke husker navnet på.

Kan det være noe lignende stresslukt? En litt annerledes svettelukt.

Har aldri hørt om dette før :-)

Skrevet

Lukter rart av deg på hvilken måte? Fra munnen eller kroppslukten rett og slett?

Hvis man har spist for lite lukter det av noe greier i munnen som jeg ikke husker navnet på.

aceton

Skrevet

Stress sikkert. Lukter av svetten, munnen, alt.

Noe ala når man har spist for lite, men ikke samme lukten.

Gjest sleeeeeeepy
Skrevet

Jeg lurer på dte også, hva som skjer med kroppen hvis man sover for lite, har nemlig gjort det de siste ukene. Har hatt litt hodepine da, men har ikke merket noe kroppslukt uten om det vanlige.

Hvor "farlig" er det egentlig om man sover for lite, og går det bra hvis man "tar det igjen" på et senere tidspunkt?

Skrevet

Jeg lurer på dte også, hva som skjer med kroppen hvis man sover for lite, har nemlig gjort det de siste ukene. Har hatt litt hodepine da, men har ikke merket noe kroppslukt uten om det vanlige.

Hvor "farlig" er det egentlig om man sover for lite, og går det bra hvis man "tar det igjen" på et senere tidspunkt?

Ta en google på søvnmangel.

Det er ikke bare bare, iallefall ikke dersom det skjer over tid.

Skrevet

Jeg har sovet for lite de seks siste årene - etter at jeg fikk barn.

Sover ekstremt lite for tiden. Alltid trøtt. Mulig jeg lukter vondt og. Er i usedvanlig dårlig humør i dag. Skal skrive et innlegg på Samliv nå....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...