Gå til innhold

BB - - jada.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns ho Tina er så grusom, er det bare jeg som syns det`? Jeg syns hun er sånn dramaqueen

Og så liker jeg Elita - hun sier det hun mener, er småmorsom og klok.

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Kvinna

5

• Osiris

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest tv-tittern
Skrevet

ELITA !!! Å herregud, for en sutrete jålegeit !!!

Laila orker jeg heller ikke .....

Tina er OK syns jeg :o), hørte du de to nye satt å diskuterte igår ? De syns Tina var så ålreit, hun lagde mat, hun vasket var liksom "mor" i huset. De fikk et helt annet syn på jenta etter at de kom inn i huset.

Og så Britt da, det er liksom gromjenta det da :o)

Skrevet

ELITA !!! Å herregud, for en sutrete jålegeit !!!

Laila orker jeg heller ikke .....

Tina er OK syns jeg :o), hørte du de to nye satt å diskuterte igår ? De syns Tina var så ålreit, hun lagde mat, hun vasket var liksom "mor" i huset. De fikk et helt annet syn på jenta etter at de kom inn i huset.

Og så Britt da, det er liksom gromjenta det da :o)

Ja, du mener det som de fleste mener - derfor jeg lurer - for jeg mener helt omvendt.....

Skrevet

Elita kan var litt selvironisk morsom, bortsett fra det er hun tragisk. Tina hyler og skriker (huff) Laila, snur kappe etter vinden. Og Britt er blid og positiv, og litt vel opptatt av å bli likt av alle. Men alt i alt er Britt best av jentene.!

Skrevet

Elita? Klok? Vel, vel...Gudbedre...Ja, hun sier det hun mener, men hun er jo så egoistisk og ufint selvgod og misfornøyd! Selvbevisst er bra, men ikke for enhver pris!

Tina synes jeg virker litt gæærn...hun blir jo bra utstøtt der inne, men jeg kan jo skjønne at folk blir slitne!

Britt er favoritt! Hadde jeg hatt halvparten av hennes gode humør og positive innstilning hadde jeg vært glad ;oP

Skrevet

Elita er jo grusom. Hun tror hele verden dreier seg om henne.

Tenk at de hadde dressing på hamburgerne *himler med øynene*

Tina er jo kul.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg liker ikke Tina.. Hvis hun har det så jævlig, hvorfor gadd hun å gå inn igjen da?

Jeg synes hun bare er ekkel..

Skrevet

Hørt siste nytt om elita?

Hun har begynt å røyke!

Ikke alle i en alder av 24 år som starter å røyke i disse røykekutt tider!

Skrevet

Klok? KLOK?

klok til å være bimbo kanskje?

(vettasøren jeg, har ikke sett på serien i det hele tatt, bare kjeder meg akkurat nå :) )

Skrevet

Klok? KLOK?

Ja, jeg syns det jeg....hehe, huff - det sier kanskje litt om meg - men jeg ser bare sånn ca en gang i uka....

Skrevet

Hun har begynt å røyke!

Men det som er helt teit med at hun har begynt å røyke er at i begynnelsen av bb så hadde de fest og det var noen som røykte inne. Elita ble DRIT SUR fordi hun var jo allergisk mot røyk. De kunne absolutt ikke røyke inne!! den krangelen om det.

Et par uker seinere røyker hun selv, har til og med sett at hun røyker inne!!!

Snakk om dobbelt moral

Skrevet

Hun har begynt å røyke!

Der inne hadde jeg sikkert begynt med alt mulig jeg også - hehe

Skrevet

Jeg liker ikke Tina.. Hvis hun har det så jævlig, hvorfor gadd hun å gå inn igjen da?

Jeg synes hun bare er ekkel..

Godt å hør....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Godt å hør....

Har lurt på det samme som deg... Hva ser de egentlig i henne? Er det bare jeg som synes hun er meget spesiell??

Skrevet

Gnellita klok? Jeg syns nok helt tvertom. Syns hun er er bortskjemt og sur og grinete. Tror jeg hadde reagert som Tina om jeg hadde bodd i en leilighet med Elita i 3 måneder også.

Men jeg gidder ikke å bruke penger på å stemme på BB.

Skrevet

Hun har begynt å røyke!

Det sier nok litt om IQen der i gården

Skrevet

Jeg har ikke fulgt så mye med på BB akkurat. Men jeg så den episoden hvor Tina klikket totalt *ler*. Er det mulig sier jeg bare. Attpåtil kom hun igjen inn i huset. Kan ingen beskytte henne mot henne selv??

Gjest Lille elita?
Skrevet

Jeg har ikke sett så mye, men Elita klok? Ler litt.

Skrevet

Gnellita klok? Jeg syns nok helt tvertom. Syns hun er er bortskjemt og sur og grinete. Tror jeg hadde reagert som Tina om jeg hadde bodd i en leilighet med Elita i 3 måneder også.

Men jeg gidder ikke å bruke penger på å stemme på BB.

Så rart - - -jeg skal se etter mer nøye - men jeg har enda ikke sett Elita sur....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...