Gå til innhold

BB - - jada.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lurt på det samme som deg... Hva ser de egentlig i henne? Er det bare jeg som synes hun er meget spesiell??

ho er fæææl!

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

12

• Kvinna

5

• Osiris

3

• Mary Poppins

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Lille elita
Skrevet

Jeg liker ikke Tina.. Hvis hun har det så jævlig, hvorfor gadd hun å gå inn igjen da?

Jeg synes hun bare er ekkel..

kanskje på grunn av en million?

Skrevet

Så rart - - -jeg skal se etter mer nøye - men jeg har enda ikke sett Elita sur....

Er'u blind eller? ;-)

Eller - vi snakker om samme person? Que?

(Samfunnsengasjert, ja!)

Skrevet

Er'u blind eller? ;-)

Eller - vi snakker om samme person? Que?

(Samfunnsengasjert, ja!)

Som sagt - jeg har bare sett noen få episoder :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

kanskje på grunn av en million?

Hun er jo ikke akkurat sikret seier da!

Skrevet

Enig med deg, Tina er ei merr, men du...

Elita klok? Hvilken episode var det?

*klør meg i hodet*

Gjest Ukloke elita
Skrevet

Hvordan i all verden kan du kalle Elita KLOK????

Det finnes jo ingenting i hennes lille hodet.

Skrevet

Som sagt - jeg har bare sett noen få episoder :)

Da har du ditt på det tørre!;-)

Reality er blodig alvor, skjønner du!

God Helg!

Skrevet

Noen mener jo at det er "fikset" at Elita skal vinne da...En aller annen avtale mellom byrået hun jobber i og BigBrother... Skulle ikke forundre meg!

Skrevet

...så bare ditt innlegg, trodde det var Elita du snakket om ;-) (Men det skjønte du vel)

Jaja, God Helg

Gjest M.Angelica
Skrevet

...så bare ditt innlegg, trodde det var Elita du snakket om ;-) (Men det skjønte du vel)

Jaja, God Helg

God helg til deg også =D

Mary Poppins
Skrevet

Jeg kan ikke fordra Tina, hun virker seig og ekkel. Jeg er faktisk litt enig med deg ang Elita bortsett fra at jeg synes hun sutrer en del. Britt er foråvidt en blid jente men hun går som en mann. Laila har jeg ingen formening om.

Mulig disse inntrykkene jeg har av disse menneskene ikke helt stemmer, pleier å få med meg maks 2 programmer i uken, så jeg har kanskje ikke nok grunnlag til å uttale meg.

Skrevet

Har sett BB kanskje 3 ganger, og har vel ikke fått inntrykket av at Elita er klok.. men kanskje det bare er mine fordommer.

Laila derimot, virker utrolig falsk, der hun først trøster (stryker på ryggen) den ene, så den andre, så den tredje. Hvis en løper opprørt inn på et annet rom, følger hun etter og begynner å stryke.

Mens Carl er vel en artigkar, eller?

Skrevet

Så rart - - -jeg skal se etter mer nøye - men jeg har enda ikke sett Elita sur....

I dag fikk Elia refs av BB teamet for språket hun brukte mot Tina. Hun kalte henne CP hore. Noe står på framsiden på bigbrother.no, resten leste jeg i forumet. Årsaken til at Elita kalte Tina ved så stygge ord er at Elita i mange uker påsto hun var allergisk mot røyk, men nå har hun begynt å røyke. Tina visste ikke dette og når ukas varebestilling ble tatt opp ble det ikke bestilt røyk til Elita. Da ble hun helt rasende.

Jeg syns Elita er helt grusom, og syns det er bra at Tina våger å ta igjen.

Skrevet

What???

Jeg kan jo ikke være helt rektig nævla - jeg får følge med mer -og så kjøre en evaluering på saken! hehe

Skrevet

Jeg kan ikke fordra Tina, hun virker seig og ekkel. Jeg er faktisk litt enig med deg ang Elita bortsett fra at jeg synes hun sutrer en del. Britt er foråvidt en blid jente men hun går som en mann. Laila har jeg ingen formening om.

Mulig disse inntrykkene jeg har av disse menneskene ikke helt stemmer, pleier å få med meg maks 2 programmer i uken, så jeg har kanskje ikke nok grunnlag til å uttale meg.

Som meg det....:-) Kanskje du og jeg er for intelligente til at vi ikke bare ser det åpenbare? :)

Gjest antifjert
Skrevet

Tina har psyk.problemer, men er iallefall mer seriøs en den dustekjerringa Elita som bare tenker pupp og kjør.

Skrevet

Tina har psyk.problemer, men er iallefall mer seriøs en den dustekjerringa Elita som bare tenker pupp og kjør.

Da må jeg si det er uteisk å ha Tina der inne. Hun kan jo VIRKELIG få problemer av dette. Hun ramler jo sammen og lager STOR sak av ikkeno - og det er det jeg ser Elita har oppdaget, hun er kanskje FOR direkte igjen og finner seg ikke i det - og da MÅ det bli bråk da - som det kanskje SKAL i BB?

Gjest bare en
Skrevet

Da må jeg si det er uteisk å ha Tina der inne. Hun kan jo VIRKELIG få problemer av dette. Hun ramler jo sammen og lager STOR sak av ikkeno - og det er det jeg ser Elita har oppdaget, hun er kanskje FOR direkte igjen og finner seg ikke i det - og da MÅ det bli bråk da - som det kanskje SKAL i BB?

Det er vel det redaksjonen i BB ønsker, Bråk. For å lage "bedre" tv. BB vil vel holde Tina inne i huset lengst mulig bare for å få store seer tall. Jeg tror desverre ikke BB tenker på å beskytte enkelte av deltakerne mot seg selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...