Gå til innhold

Navn jeg syntes er fine:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ester: Nei!

Ella: Fint!

Edith: Nei!

Iben: Nei!

Tomine: Nei!

Pia: Fint.

Lauritz: Nei!

Edvard: Fint.

Isak: Nei!

Elias: Fint.

Lorentz: Tja.

Aslak: Tja.

Eskil: Fint.

Erlend: Fint.

Vemund: Nei!

Tønnes: Nei!

Skrevet

Av jentenavnene likte jeg: Pia, Tomine (kjempe fint!) og Iben.

Av guttene likte jeg:

Isak, Elias og Vemund.

:)

Vennlig hilsen,

Gjest baremei
Skrevet

Av jentenavnene likte jeg: Pia, Tomine (kjempe fint!) og Iben.

Av guttene likte jeg:

Isak, Elias og Vemund.

:)

Vennlig hilsen,

I agree:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har et marsvin som heter Tomine, og en sønn som heter Isak. Bortsett fra Isak kan jeg nok styre min begeistring. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har et marsvin som heter Tomine, og en sønn som heter Isak. Bortsett fra Isak kan jeg nok styre min begeistring. :-)

Så ikke du hadde med Elias, det var alternativet vi hadde til Isak. :-)

Skrevet

Liten avsporing, men Ella betyr "Kom (hit)!" på gresk, hehe :-)

Skrevet

Isak og Elias er favoritter, og gutten her i huset hadde fått navnet Isak om jeg fikk velge. Dessverre hadde pappa vetorett i akkurat den saken.

OK, det hadde jeg også. Vi skulle være helt enige om navn. Selvsagt. :-)

Gjest girasol
Skrevet

Tror ihevrtfall Vemund og Isak er på vei inn på top-ti lista!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tror forresten ikke jeg har hørt Tomine før..Men jeg vet om ei som heter Tobine. Tar litt tid å venne seg til det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tror ihevrtfall Vemund og Isak er på vei inn på top-ti lista!

*sukk*

Håper du tar feil når det gjelder Isak i alle fall. At navnet ikke var mye brukt var grunnen til at vi valgte det fremfor Elias.

fei1365380229
Skrevet

*sukk*

Håper du tar feil når det gjelder Isak i alle fall. At navnet ikke var mye brukt var grunnen til at vi valgte det fremfor Elias.

Isak er nok på full fart oppover ihvertfall, men et nydelig navn er det åkke som :o)

Vi klarte å få navn på en av våre gutter som lå på ti på topp en del år, har roet seg litt nå. Så lenge det ikke er fire i hver klasse så er det vel greit. I klassen til sønnen min er det fire Fredrik.

Gjest Flystripa
Skrevet

Iben er en av mine favorittnavn. Desverre får jeg nok aldri brukt det :(

Gjest ChiengMai
Skrevet

Isak er nok på full fart oppover ihvertfall, men et nydelig navn er det åkke som :o)

Vi klarte å få navn på en av våre gutter som lå på ti på topp en del år, har roet seg litt nå. Så lenge det ikke er fire i hver klasse så er det vel greit. I klassen til sønnen min er det fire Fredrik.

Kommer litt an på hvor man bor også, da. Eldstesønnen i huset hos oss har et navn som er svært sjelden heromkring, men som visstnok er mye brukt på Østlandet. Husker da jeg fortalte en venninne fra Lillestrøm om at vi skulle kalle gutten vår det, så sa hun at det var da oppbrukt. Ble helt paff for jeg visste knapt om noen som hette det, jeg, hehe.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Jeg liker egentlig ingen av jentenavnene så godt. Er enig med en lenger ned i tråden om at Ellen er finere. Tomine minner om datteren til Harket, og Esther om Esther Pirelli;) De andre er litt for gammelmodige synes jeg..

Av guttenavnene liker jeg Eskil, Erlend, Isak og Elias. Selv om disse visstnok er litt på moten.. Tönnes liker jeg minst..

Skrevet

Av jentenavnene liker jeg alle unntatt Edith og Pia. Av guttenavnene liker jeg alle unntatt Vemund, Tønnes og de to som inneholder bokstaven z.

Skrevet

Selvfølgelig syntes jeg at Ella og Erlend var finest.

;)

Skrevet

Tror forresten ikke jeg har hørt Tomine før..Men jeg vet om ei som heter Tobine. Tar litt tid å venne seg til det.

Jeg vet av ei jente som heter Torine...

Søt jente, grufult navn.

Skrevet

Ester, Ella, Iben, Tomine og Pia er fine navn.

Edith liker jeg ikke.

Tomine er favoritten. Det har min yngste datter som andre fornavn:o)

Edvard og Isak liker jeg veldig godt.

Elias, Aslak, Eskil, Erlend og Vemund er også fine navn.

Lauritz og Lorentz liker jeg ikke spesielt godt og Tønnes liker jeg definitivt ikke!

Gjest girasol
Skrevet

Fine navn ja! Men hva med Mattias, Tobias, Samuel og Jonas som guttenavn? - Og Inga, Cora, Emma og Josefine som jentenavn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...