Gå til innhold

Sivertsen holder hodet kaldt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

fjernet halve hodeskallen..? Hæææ??

Nå overdriver de en liiten smule, vel. Men fint at han får den tilbake da...

Skrevet

fjernet halve hodeskallen..? Hæææ??

Nå overdriver de en liiten smule, vel. Men fint at han får den tilbake da...

Ikke akkurat halve kanskje. Men gikk forbi og så på forsiden av Se og Hør, og det var ganske ille. Jeg kjøpte det ikke så fikk ikke sett mer på det. Stakkars mann!!!

fuji1365380447
Skrevet

Link til bidet (forhåpentligvis):

http://www.shf.no/dynimg/frontpage.aspx?iw=400

Å herregud, hvordan kan de få seg til å trykke et bilde av en mann som åpenbart ikke er seg selv og som ikke vet sitt eget beste.

Har de ikke hørt om VærVarsom Plakaten????

han burde beskyttes mot seg selv (og dama si...)

Skrevet

Link til bidet (forhåpentligvis):

http://www.shf.no/dynimg/frontpage.aspx?iw=400

Men i alle...

Når jeg tenker meg om så har jeg sett det der på bilde før. Utrolig hvis det går an å få den nedfrossede biten til å fungere igjen.. Men det er kanskje gammelt nytt i hjerne-verden.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Halve hodet og halve hodet, fru Blom! Vet ikke hvor disse Se&Hør-folka har lært om mengdelære, men dette var vel å overdrive! ;-)

Men det så ikke godt ut - det er ihvertfall sikkert!

"Halve hodet" er ikke det samme som "halve hodeskallen".

Skrevet

"Halve hodet" er ikke det samme som "halve hodeskallen".

Nettopp! Men forsiden til "Se&Hør" (se link i innlegget fra Simiana) skrev at halve hodet var borte, ikke halve hodeskallen!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Nettopp! Men forsiden til "Se&Hør" (se link i innlegget fra Simiana) skrev at halve hodet var borte, ikke halve hodeskallen!

Huff. Det er nok upraktisk med bare et halvt hode.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...