Gå til innhold

Plastisk kirurgi og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk litt hakeslepp i går da jeg så programmet om barn som får utført plastisk kirurgi.

Det var greit men likevel litt betenkelig med henne med de utestående ørene. Hun med de digre brystene hadde vel ikke noe valg hvis hun skulle unngå ryggproblemer.

MEN - å legge inn silikon i perfekte bryst når man er bare 18 år - det blir for drøyt etter min mening. For ikke å snakke om 15-16 åringen som fikk fettsugd 10 kilo fett.. det ble for ekstremt.

Hva mener dere?

Skrevet

Jeg så ikke det programmet. Jeg synes plastisk kirurgi er sykt uansett om det er ung eller gammel som gjør det.

Da mener jeg selvfølgelig plastisk kirurgi bare for å fikse småting på kroppen man ikke er helt fornøyd med.

Skrevet

Syns det var greit med ørene også jeg - det er vel den operasjonstypen som har vært mest vanlig og "akseptert" i alle år. ellers enig med deg.

Skrevet

Jeg så ikke det programmet. Jeg synes plastisk kirurgi er sykt uansett om det er ung eller gammel som gjør det.

Da mener jeg selvfølgelig plastisk kirurgi bare for å fikse småting på kroppen man ikke er helt fornøyd med.

Du skulle sett det - de brystene var EKSTREME på en flott ungdom.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skjønner godt hun med ørene og hun med puppene.

Men fettsuginga derimot!! Hallo?!! Bare fordi hun ikke gikk fort nok ned i vekt. Litt ironisk at hun satt å trykte trynet fullt av pizza når hun prata om operasjonen hun skulle ta. Sier vel egentlig det meste om holdningene...

Skrevet

Du skulle sett det - de brystene var EKSTREME på en flott ungdom.

Jeg vet om flere som har minsket på brystene. Og det kan jeg forstå. Det er ikke jåleri, men ganske nødvendig hvis de ikke vil plages med nakke og ryggproblemer.

Og det er jo flott med p-k til dem med medfødte misdannelser, brannskader etc.

Men å få fettsugd lår, lagt inn silikon her og der, og strammet opp det ene og det andre, DET synes jeg er latterlig.

Skrevet

Men fettsuginga derimot!! Hallo?!! Bare fordi hun ikke gikk fort nok ned i vekt. Litt ironisk at hun satt å trykte trynet fullt av pizza når hun prata om operasjonen hun skulle ta. Sier vel egentlig det meste om holdningene...

Hehe ja, det ble jo tom fokusert/zooma inn på pizza'n hun spiste på heh.....menmen vet ikke nok om hennes faktiske anstrengelser for å bli slankere, moren sa hun hadde prøvd så... men en femtenåring.....ville nok synes hun burde ventet et par år til ihvertfall, til man var sikker på at hvalpefettet var borte liksom, men hva vet vel jeg, har ikke kjent den slags på kroppen selv...

Skrevet

Ja - og det første hun spurte etter da hun våkna fra narkosen var mat! Tragisk.

fei1365380229
Skrevet

Men det er vel ikke så rart etter fasting før operasjon og en lang operasjon, da hadde noen og enhver blitt sultne :o)

Skrevet

Men det er vel ikke så rart etter fasting før operasjon og en lang operasjon, da hadde noen og enhver blitt sultne :o)

Ja, mulig det. Men hun så da rimelig groggy og neddopa ut, tror de færreste fokuserer på mat i en så neddopet tilstand. Men - hva vet vel jeg?? :-))

fei1365380229
Skrevet

Ja, mulig det. Men hun så da rimelig groggy og neddopa ut, tror de færreste fokuserer på mat i en så neddopet tilstand. Men - hva vet vel jeg?? :-))

Jeg så programmet første gang det ble sendt og det er lenge siden så jeg husker ikke helt innholdet, men generelt så bør det vel heller skje en holdningsendring i forhold til mat ja.

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..Ja da måtte jeg nesten le. Hun var jo dopa enda og det første ordet hun sier er food.. Komisk

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

-" etter fasting før operasjon og en lang operasjon, da hadde noen og enhver blitt sultne "

Jeg er ikke ekspert, men etter min erfaring har man ikke spesielt stor matlyst med en gang etter narkose (kvalm)

Hvorfor går de ikke inn for å forandre matvaner i stedet? Operasjon må jo være absolutt siste utvei. Hvis ikke kommer hun til å ese ut igjen med en gang

fei1365380229
Skrevet

-" etter fasting før operasjon og en lang operasjon, da hadde noen og enhver blitt sultne "

Jeg er ikke ekspert, men etter min erfaring har man ikke spesielt stor matlyst med en gang etter narkose (kvalm)

Hvorfor går de ikke inn for å forandre matvaner i stedet? Operasjon må jo være absolutt siste utvei. Hvis ikke kommer hun til å ese ut igjen med en gang

Skrev jo det lenger ned :o)

Skrevet

Jeg vet om flere som har minsket på brystene. Og det kan jeg forstå. Det er ikke jåleri, men ganske nødvendig hvis de ikke vil plages med nakke og ryggproblemer.

Men å få fettsugd lår, lagt inn silikon her og der, og strammet opp det ene og det andre, DET synes jeg er latterlig.

enig

Skrevet

Hun mørke som fikk redusert brystene kan jeg godt forstå. Stakkars jente, de brystene der var jo helt grusomme, og må jo ha vært som å bære på to sandsekker.

Det ble jo tatt ut over 600 gram av hvert bryst også - og det er mye.

Jeg skjønner også hun lille jenta som hadde utsående ører. Det er sånt som lett fører til mobbing.

Hun unge som var normalt utstyrt, men som tok etter moren og la inn silicon - ja det er høl i hue. Attpå til hadde hun ønsket seg dette i 4 år? Uff, for en verden sier jeg bare.

Men det verste av alt var hun på 15 som ble fettsugd både her og der. Det skulle ikke vært lov.

Latskap, og letteste vei og foreldre som må være totalt blåst.

Hvis ikke hun forandrer livsstil og kostvaner, så er det ikke lenge før kiloene tyter ut igjen andre steder, og når innstillingen tydeligvis er, og blir godtatt, at det bare er å suge det ut igjen, så fortsetter hun nok som før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...