ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 hrm!! jo av og til;-) som den med "simonsen er søt"! *grøss* hehehe Jeg synes han virker som en koselig fyr. Selvironi til tusen har han også. Ser jeg han sitte på en pub en dag skal jeg ta en øl med han. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ja, har jeg påstått noe annet? Søgaard/Simonsen...mumsmums, sikle Nei, du har jo ikke det. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nei, du har jo ikke det. Alle karer med navn på S er søte.. Søgaard, Simonsen, shitDiddelyDo... 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nok et ris til islams bak. Folkene bak dette er bare interesseret i å splitte folkegrupper og spre hat mot de vantro. De ønsker skille moderate mulsimer fra islamister, og vil dermed få mer samhold og makt over "sine egne". Målet er å skremme flere moderate til å bli konservative islamister. Moderate muslimer må forsvare seg, selv om de ikke har skyld, mot sinte og redde vantro, og det blir enda mer skittkasting og spild. Vi har altså tre hovedbrupper: vantro, moderate og islamister, hver med sine mål. Virkelig konflikt får vi når en part forsøker å skaffe seg fordeler på bekostning av en annen gruppe. F eks opprette egne områder uten adgang eller inflytelse for de andre grupppene. Ref en islamsk bydel med egne islamske lover. Malmø med sin Solgården og danskene mend Nørrebro er et godt eksempel. Ut fra disse miljøene skal v få mye skitt og fatwaer. - 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Alle karer med navn på S er søte.. Søgaard, Simonsen, shitDiddelyDo... Bare synd ShitDiddleyDo bare er et alias. Håper ikke jeg skuffer noen ved å innrømme det. 0 Siter
Gjest baremei Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Bare synd ShitDiddleyDo bare er et alias. Håper ikke jeg skuffer noen ved å innrømme det. Nick tells det også Men sssikker på at du ikke heter noe på s i rl, da??Ikke engang etternavnet??? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nick tells det også Men sssikker på at du ikke heter noe på s i rl, da??Ikke engang etternavnet??? Jeg er helt sikker på det, men jeg forstår din fascinasjon. Selv har jeg helt klart en greie for S-navn jeg også. Heter jenta Silje eller Siri faller jeg som en flue. Jeg har for øvrig vurdert å bytte fornavn til Clint, men det hjelper jo ikke deg så mye. Slint blir ikke like maskulint og ridderlig com Clint. Men nå må jeg snart begynne å gjøre meg i stand til en helg hvor jeg ikke har planer om å bli edru før langt utpå søndagen. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Om Sögaard har gått over streken eller ei, det for bli opp til hver især å mene noe om, men jeg synes at dette viser den klare distinksjonen mellom kristne og muslimer. Drivkraften i denne kollektive sinnsjukdommen de kaller Islam synes å være reinspikka hat til alt som ikke lar seg underkaste eller kue. Tar en bladet fra munnen og kaller en spade for en spade, så pådrar en seg all tenkelig verdslig ulykke. Se på Jarle Synnevåg, mannen som vet mer om Islam enn de fleste, ble regelrett verbalhenrettet av marxisten Knut Olsen på Red21, frosset ut av FFI og fremstilt av "halve Norge" som nazist, rasist og ultra-nasjonalist. Hvorfor? Fordi han sa sannheten om Islam, slik vi ser den "fungerer" i praksis! Vi ser snart "Allahs vernepliktige" på alle gatehjørner, vi særbehandler dem og gir dem beskyttelse under det demokratiet de hater og motarbeider. I Trondheim har et borettslag gitt særskilt tillatelse for beboere med innvandrerbakgrunn å sette opp parabolanlegg, men står hårdnakket på forbudet dersom en etnisk nordmann krever likebehandling. Så langt har vi kommet; vi tør snart ikke si nei av frykt for å bli stemplet som rasist eller "muslimhater". Imens kan de "stakkars ofrene" utstede dødsdommer, skyte, bombe eller steine den de mener ikke er deres Allah verdig. Du kan si eller skrive hva du vil om Jesus Kristus, spytte, håne, sjikanere. Ingen kristen ville ta dette som en personlig fornærmelse i den grad at vedkommende ville fremme drapstrusler eller sette igang bombeproduksjon. Dessuten får du klapp på ryggen og anerkjennesle i sosialistleiren dersom du på en juridisk uansgripelig måte setter kristendommen i et dårlig lys. Men nåde deg hvis du skulle finne på å gi Islam den samme behandlingen, da spretter Stålsett, Köhn og Gelius opp med pekefringeren rettet i moralsk harme mot den formastelige, og løper fra kamera til kamera for å forkynne den "rette lære". Dette dreier seg om en tilgivelsespraksis som ikke er hjemlet i Jesu Lære, der syndere som ikke angrer blir forstått og tilgitt. Om man da ikke vil påstå at Jesus var marxist. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg synes det er ganske utrolig at han får seg dame i det hele tatt jeg. Tja, hvorfor det, når notoriske kvinneskjendere med æresdrap og all annen fanskap i skrytealbumet kan lande den ene dåsa etter den andre, så skulle vel denne solariumbrune reklameplakaten få seg litt på tæggen også? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Tja, hvorfor det, når notoriske kvinneskjendere med æresdrap og all annen fanskap i skrytealbumet kan lande den ene dåsa etter den andre, så skulle vel denne solariumbrune reklameplakaten få seg litt på tæggen også? Samme ulla. Solariumsbrun med den fanatiske guden han tilber, eller med turban og deres 70 jomfruer i paradis. Jeg gråter ikke for gærningene. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Samme ulla. Solariumsbrun med den fanatiske guden han tilber, eller med turban og deres 70 jomfruer i paradis. Jeg gråter ikke for gærningene. Det har vel ingen hensikt å dra igang en debatt rundt teologiske spørsmål med folk som ikke klarer å se forskjell på Muhammed og Jesus, eller som ikke ser forskjell på forkynnelse og tvangslære. En kan sikkert si mye om kristne og kristendommen opp gjennom tidene, men å la Islam få armslag med dette som alibi...? Ærlig talt, SDD,, jeg trudde du hadde mer mellom øra enn som så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.