Gjest sunboy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Kjæresten min er gravid med mitt barn, og vi har bestemt oss for å ta abort.. Det er såpass tidlig i graviditeten at hun skal ta medisinsk abort.. en pille på dag 1 og to stikkpiller inn i skjeden på dag 3. På papirene står det at hun må tilbake for kontroll etter 4 uker.. hva menes egentlig med det? kan det være at hun fortsatt er gravid etter aborten? hva vil i så fall gjøres da? ny abort? eller kan hun beholde barnet hvis hun vil det? Håper noen kan svare meg på dette.. !!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er nok for å sjekke at alt har kommet ut. Det er ikke alltid livmora klarer å støte ut alt som skal ut. Hvis det er rester der må man nok ta utskrapning. 0 Siter
Gjest sunboy Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er nok for å sjekke at alt har kommet ut. Det er ikke alltid livmora klarer å støte ut alt som skal ut. Hvis det er rester der må man nok ta utskrapning. Hei og takk for svar Så det vil si at hun ikke under noen omstendigheter kan beholde barnet etter at hun har forsøkt en medisinsk abort? 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei og takk for svar Så det vil si at hun ikke under noen omstendigheter kan beholde barnet etter at hun har forsøkt en medisinsk abort? Vet ikke hundre prosent sikkert, men jeg tror abortpilla garantert gjør jobben. Angrepillen derimot, er ikke alltid helt sikker. (Men det er jo noe annet) 0 Siter
jaime Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hei og takk for svar Så det vil si at hun ikke under noen omstendigheter kan beholde barnet etter at hun har forsøkt en medisinsk abort? Oddsen for at hun fortsatt er gravid med et intakt/uskadet foster etter å ha tatt medisinsk abort er sånn ca. mikroskopisk. Hvis hun ikke er sikker nå, må hun definitivt blir det FØR hun tar pillene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.