Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sunboy
Skrevet

Kjæresten min er gravid med mitt barn, og vi har bestemt oss for å ta abort.. Det er såpass tidlig i graviditeten at hun skal ta medisinsk abort.. en pille på dag 1 og to stikkpiller inn i skjeden på dag 3. På papirene står det at hun må tilbake for kontroll etter 4 uker.. hva menes egentlig med det? kan det være at hun fortsatt er gravid etter aborten? hva vil i så fall gjøres da? ny abort? eller kan hun beholde barnet hvis hun vil det?

Håper noen kan svare meg på dette.. !!!

Skrevet

Det er nok for å sjekke at alt har kommet ut. Det er ikke alltid livmora klarer å støte ut alt som skal ut. Hvis det er rester der må man nok ta utskrapning.

Gjest sunboy
Skrevet

Det er nok for å sjekke at alt har kommet ut. Det er ikke alltid livmora klarer å støte ut alt som skal ut. Hvis det er rester der må man nok ta utskrapning.

Hei og takk for svar :)

Så det vil si at hun ikke under noen omstendigheter kan beholde barnet etter at hun har forsøkt en medisinsk abort?

Skrevet

Så det vil si at hun ikke under noen omstendigheter kan beholde barnet etter at hun har forsøkt en medisinsk abort?

Vet ikke hundre prosent sikkert, men jeg tror abortpilla garantert gjør jobben. Angrepillen derimot, er ikke alltid helt sikker. (Men det er jo noe annet)

Skrevet

Oddsen for at hun fortsatt er gravid med et intakt/uskadet foster etter å ha tatt medisinsk abort er sånn ca. mikroskopisk. Hvis hun ikke er sikker nå, må hun definitivt blir det FØR hun tar pillene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...