Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hvor er det loppemarked i Oslo i helga? Pleier jo å stå masse annonser i Aftenposten, men nå som jeg for en gangs skyld har lyst å dra på et, så ser jeg ingen. Typisk. Kanskje det kommer annonser i morra? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Står flere annonser i dagens del 2 av Aftenposten. Har selv tenkt å tusle innom Grorud skole og muligens Høybråten skole i morgen - og om du er mobil er det et vanligvis ganske så bra loppemarked på Stalsbeg skole på Strømmen i helgen også. Ellers var det vel rundt et dusin loppemarkeder som sto annonsert i Aftenposten - en del av dem er også omtalt på www.oslopuls.no 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Står flere annonser i dagens del 2 av Aftenposten. Har selv tenkt å tusle innom Grorud skole og muligens Høybråten skole i morgen - og om du er mobil er det et vanligvis ganske så bra loppemarked på Stalsbeg skole på Strømmen i helgen også. Ellers var det vel rundt et dusin loppemarkeder som sto annonsert i Aftenposten - en del av dem er også omtalt på www.oslopuls.no Jøss, er jeg helt blind? Javel, får ta en ny titt da! Takk for tips :-) 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Høybråten skole har utrolig mye lopper i år. De har faktisk måtte takke nei til mange. Alle garasjer og lagre var fulle sto det i lokalavisen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.