Gjest Blond dame med Mac Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Noen som har installert fink på Mac OSX? Når jeg klikker "installer", får jeg opp meldingen "Fink 0.7.1 Installer kan ikke installeres på denne maskinen. A root directory /sw exists. Please see the Read Me file for update instructions, or for information on installing Fink on a separate volume." Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest Blond dame med Mac Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Googler. =) Googler på hva? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Googler på hva? Googler på feilmeldingene dine =) Bare kopier og lim inn. Det er nemlig mange som limer disse feilmeldingene inn i diverse forum, og da er det muligheter for å finne tips i de svarene på forumene. 0 Siter
Gjest Blond dame med Mac Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Googler på feilmeldingene dine =) Bare kopier og lim inn. Det er nemlig mange som limer disse feilmeldingene inn i diverse forum, og da er det muligheter for å finne tips i de svarene på forumene. Takk. Tenkte ikke på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.