Gå til innhold

GoreTex bukse

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Faen.

Får ikke på meg GoreTex-buksen jeg brukte for 2 år siden.

Enda den er i størrelse 52.

Jeg er jævlig feit. Men etter denne helgen her skal jeg stoppe HELT med brus, og HELT med snop.

Er for galt at en bukse som sikkert koster 2000 nå er ubrukelig.

Desutten så får jeg vel ingen dame om jeg er så feit.

Skrevet

Det betaler seg å kutte ut godteri og brus, ja. Spis heller mye frukt og grønt.

Og når du spiser måltider, stopp før du blir stappmett.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det betaler seg å kutte ut godteri og brus, ja. Spis heller mye frukt og grønt.

Og når du spiser måltider, stopp før du blir stappmett.

Blir bare sulten av å spise frukt og grønnsaker til måltidene... og jeg gidder ikke gå rundt å sulte akkurat, hva er vitsen med det...

Skrevet

Uff, ja. Gotteri og særlig brus skulle jeg også sluttet med.

Har du noen tips til colaavvenning?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Uff, ja. Gotteri og særlig brus skulle jeg også sluttet med.

Har du noen tips til colaavvenning?

Ja. Komme deg ut blant folk istedet for å sitte inne alene om kveldene.

Har ikke satt planen ut i live ennå da, men jeg er overbevist om at det skal virke. =)

Gjest Lindaaa
Skrevet

Blir bare sulten av å spise frukt og grønnsaker til måltidene... og jeg gidder ikke gå rundt å sulte akkurat, hva er vitsen med det...

Vitsen er jo at du skal klare å gå ned i vekt!

Slutt å spis så mye godteri... og hvis du må ha brus, sånn som meg.. i allefall drikk pepsi max el lignende.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Vitsen er jo at du skal klare å gå ned i vekt!

Slutt å spis så mye godteri... og hvis du må ha brus, sånn som meg.. i allefall drikk pepsi max el lignende.

Det er da ikke verdt det om jeg må gå å sulte...

Skrevet

Sett i gang å trene og spise sunt, så skal du se kiloene får bein å gå på! Dessuten er trening godt for psyken også :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Sett i gang å trene og spise sunt, så skal du se kiloene får bein å gå på! Dessuten er trening godt for psyken også :-)

Ikke helt sikker jeg...

Kan hende det er motsatt, at det er god psyke som er godt for treningen...

Altså at man blir ikke i bedre humør av å trene, det bare ser sånn ut, fordi det var det at man var i bedre humør som gjorde at man begynte å trene =)

Men. Det spiller jo ingen rolle =)

Skrevet

Ikke helt sikker jeg...

Kan hende det er motsatt, at det er god psyke som er godt for treningen...

Altså at man blir ikke i bedre humør av å trene, det bare ser sånn ut, fordi det var det at man var i bedre humør som gjorde at man begynte å trene =)

Men. Det spiller jo ingen rolle =)

Nix, jeg kan love deg at trening bedrer psyken!!

Klarer man å tvinge seg selv til å trene f.eks. fem-seks dager i uken i tre uker er det gjort! Da er man bitt av basillen og treningen går som en lek. Bare prøv:o)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Nix, jeg kan love deg at trening bedrer psyken!!

Klarer man å tvinge seg selv til å trene f.eks. fem-seks dager i uken i tre uker er det gjort! Da er man bitt av basillen og treningen går som en lek. Bare prøv:o)

For noen år siden var jeg der faktisk. =)

Men jeg har egentlig ikke tenkt til å "trene". Ikke noe jogging eller den slags.

Skal bare gå på fjellet. Hele sommer, flere timer hver dag.

Med tanke på vektreduksjon finner man faktisk ikke noe bedre enn det.

Skrevet

Men jeg har egentlig ikke tenkt til å "trene". Ikke noe jogging eller den slags.

Det er helt sikkert lurt!

Lykke til da :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er helt sikkert lurt!

Lykke til da :-)

jo =)

Gjest Lindaaa
Skrevet

Det er da ikke verdt det om jeg må gå å sulte...

men da kan du jo heller ikke vente å gå ned i vekt om du ikke gjør noe med det...

Gjest ut og løp
Skrevet

Da er det kanskje på tide å komme i form, *før* denne fjellvandringa di. Så slipper du å pese og puste og stønne deg gjennom sommeren.

Gjest Snoopy83
Skrevet

men da kan du jo heller ikke vente å gå ned i vekt om du ikke gjør noe med det...

SÅklart man kan gå ned i vekt uten å sulte =)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Da er det kanskje på tide å komme i form, *før* denne fjellvandringa di. Så slipper du å pese og puste og stønne deg gjennom sommeren.

Kan såklart begynne nå, men trening som feks jogging er ikke aktuelt.

Skrevet

SÅklart man kan gå ned i vekt uten å sulte =)

Sulte er iallefall det dummeste du gjør! Da tviholder kroppen på fettreservene... Spiser du magert og sunt, lite og ofte, slipper du å sulte og vekta går ned.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Sulte er iallefall det dummeste du gjør! Da tviholder kroppen på fettreservene... Spiser du magert og sunt, lite og ofte, slipper du å sulte og vekta går ned.

Min erfaring er at det er viktig å spise mye proteiner for at man skal bli mett.

Spiser man magert, lite og ofte uten at det er proteiner der, blir det sulting for min del...

Tenkte kanskje å skaffe meg endel kyllingfilet fra sverige :D

Skrevet

Ja. Komme deg ut blant folk istedet for å sitte inne alene om kveldene.

Har ikke satt planen ut i live ennå da, men jeg er overbevist om at det skal virke. =)

Men om jeg er hjemme eller ute blant folk, drikker jeg cola...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...