Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Faen. Får ikke på meg GoreTex-buksen jeg brukte for 2 år siden. Enda den er i størrelse 52. Jeg er jævlig feit. Men etter denne helgen her skal jeg stoppe HELT med brus, og HELT med snop. Er for galt at en bukse som sikkert koster 2000 nå er ubrukelig. Desutten så får jeg vel ingen dame om jeg er så feit. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det betaler seg å kutte ut godteri og brus, ja. Spis heller mye frukt og grønt. Og når du spiser måltider, stopp før du blir stappmett. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det betaler seg å kutte ut godteri og brus, ja. Spis heller mye frukt og grønt. Og når du spiser måltider, stopp før du blir stappmett. Blir bare sulten av å spise frukt og grønnsaker til måltidene... og jeg gidder ikke gå rundt å sulte akkurat, hva er vitsen med det... 0 Siter
org Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Uff, ja. Gotteri og særlig brus skulle jeg også sluttet med. Har du noen tips til colaavvenning? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Uff, ja. Gotteri og særlig brus skulle jeg også sluttet med. Har du noen tips til colaavvenning? Ja. Komme deg ut blant folk istedet for å sitte inne alene om kveldene. Har ikke satt planen ut i live ennå da, men jeg er overbevist om at det skal virke. =) 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Blir bare sulten av å spise frukt og grønnsaker til måltidene... og jeg gidder ikke gå rundt å sulte akkurat, hva er vitsen med det... Vitsen er jo at du skal klare å gå ned i vekt! Slutt å spis så mye godteri... og hvis du må ha brus, sånn som meg.. i allefall drikk pepsi max el lignende. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Vitsen er jo at du skal klare å gå ned i vekt! Slutt å spis så mye godteri... og hvis du må ha brus, sånn som meg.. i allefall drikk pepsi max el lignende. Det er da ikke verdt det om jeg må gå å sulte... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Sett i gang å trene og spise sunt, så skal du se kiloene får bein å gå på! Dessuten er trening godt for psyken også :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Sett i gang å trene og spise sunt, så skal du se kiloene får bein å gå på! Dessuten er trening godt for psyken også :-) Ikke helt sikker jeg... Kan hende det er motsatt, at det er god psyke som er godt for treningen... Altså at man blir ikke i bedre humør av å trene, det bare ser sånn ut, fordi det var det at man var i bedre humør som gjorde at man begynte å trene =) Men. Det spiller jo ingen rolle =) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Ikke helt sikker jeg... Kan hende det er motsatt, at det er god psyke som er godt for treningen... Altså at man blir ikke i bedre humør av å trene, det bare ser sånn ut, fordi det var det at man var i bedre humør som gjorde at man begynte å trene =) Men. Det spiller jo ingen rolle =) Nix, jeg kan love deg at trening bedrer psyken!! Klarer man å tvinge seg selv til å trene f.eks. fem-seks dager i uken i tre uker er det gjort! Da er man bitt av basillen og treningen går som en lek. Bare prøv:o) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Nix, jeg kan love deg at trening bedrer psyken!! Klarer man å tvinge seg selv til å trene f.eks. fem-seks dager i uken i tre uker er det gjort! Da er man bitt av basillen og treningen går som en lek. Bare prøv:o) For noen år siden var jeg der faktisk. =) Men jeg har egentlig ikke tenkt til å "trene". Ikke noe jogging eller den slags. Skal bare gå på fjellet. Hele sommer, flere timer hver dag. Med tanke på vektreduksjon finner man faktisk ikke noe bedre enn det. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 For noen år siden var jeg der faktisk. =) Men jeg har egentlig ikke tenkt til å "trene". Ikke noe jogging eller den slags. Skal bare gå på fjellet. Hele sommer, flere timer hver dag. Med tanke på vektreduksjon finner man faktisk ikke noe bedre enn det. Det er helt sikkert lurt! Lykke til da :-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Det er helt sikkert lurt! Lykke til da :-) jo =) 0 Siter
Gjest Lindaaa Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Det er da ikke verdt det om jeg må gå å sulte... men da kan du jo heller ikke vente å gå ned i vekt om du ikke gjør noe med det... 0 Siter
Gjest ut og løp Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 For noen år siden var jeg der faktisk. =) Men jeg har egentlig ikke tenkt til å "trene". Ikke noe jogging eller den slags. Skal bare gå på fjellet. Hele sommer, flere timer hver dag. Med tanke på vektreduksjon finner man faktisk ikke noe bedre enn det. Da er det kanskje på tide å komme i form, *før* denne fjellvandringa di. Så slipper du å pese og puste og stønne deg gjennom sommeren. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 men da kan du jo heller ikke vente å gå ned i vekt om du ikke gjør noe med det... SÅklart man kan gå ned i vekt uten å sulte =) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Da er det kanskje på tide å komme i form, *før* denne fjellvandringa di. Så slipper du å pese og puste og stønne deg gjennom sommeren. Kan såklart begynne nå, men trening som feks jogging er ikke aktuelt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 SÅklart man kan gå ned i vekt uten å sulte =) Sulte er iallefall det dummeste du gjør! Da tviholder kroppen på fettreservene... Spiser du magert og sunt, lite og ofte, slipper du å sulte og vekta går ned. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Sulte er iallefall det dummeste du gjør! Da tviholder kroppen på fettreservene... Spiser du magert og sunt, lite og ofte, slipper du å sulte og vekta går ned. Min erfaring er at det er viktig å spise mye proteiner for at man skal bli mett. Spiser man magert, lite og ofte uten at det er proteiner der, blir det sulting for min del... Tenkte kanskje å skaffe meg endel kyllingfilet fra sverige 0 Siter
org Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Ja. Komme deg ut blant folk istedet for å sitte inne alene om kveldene. Har ikke satt planen ut i live ennå da, men jeg er overbevist om at det skal virke. =) Men om jeg er hjemme eller ute blant folk, drikker jeg cola... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.