Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest rosa73
Skrevet

Håper Eva ryker. Hun synger bra, men er _litt_ høy på pæra kanskje? Ikke mye naturlig sjarm der..

Gjest sandex
Skrevet

Eva må da ut nå!! Som rosa sa - absolutt ingen naturlig sjarm! :)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Håper Eva ryker. Hun synger bra, men er _litt_ høy på pæra kanskje? Ikke mye naturlig sjarm der..

Synes hun virker sjenert jeg, samme som med Erik.

Og det er sjarmerende.

Skrevet

I dag var det vanskelig - jeg syns vel - utrolig nok - at Kristian var best!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes Jorun eller Eva må ut.

Hvem som var best var verre..

Christian, kanskje? Erik sang jo kompetent nok, men kan ikke alle synge let it be ganske pent?

Skrevet

Jeg tror også Tone ryker.

Håper Eva ryker, men det blir vel ikke til det.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eva går ut. For første gang synes jeg Ali var utrolig bra =)

Skrevet

Ali og Christian var klart best idag!

Eva eller Erik går ut...

fei1365380229
Skrevet

Tror kanskje Erik må gå, men håper det blir Eva eller Christian isteden.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror også Tone ryker.

Håper Eva ryker, men det blir vel ikke til det.

Så du fjeset hennes da hun fikk kritikk fra dommerne? Stakkars...hehe =D

Skrevet

Eva går ut. For første gang synes jeg Ali var utrolig bra =)

Utrolig bra, var å ta i etter min mening. Men bedre enn fryktet, med tanke på hvor dårlig jeg synes han er til vanlig...

Skrevet

Jeg synes at Eva må gå... Ellers synes jeg ikke at Jorun var særlig bra i dag.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Utrolig bra, var å ta i etter min mening. Men bedre enn fryktet, med tanke på hvor dårlig jeg synes han er til vanlig...

Hehe..jeg har alltid syns han har vært så kjedelig å lite bra. Så i forhold til hva jeg har syntes om han så ble han utrolig bra. =)

Skrevet

Jorun var en blek og tam skygge av seg selv, men det kan hende hun flyter på navnet og unnskyldes med at hun er syk.

Jeg synes Christian var bra i dag.

Kanskje farlig av Erik å velge en så oppbrukt sang uten å tilføre noe eget.

Skrevet

Jorun var en blek og tam skygge av seg selv, men det kan hende hun flyter på navnet og unnskyldes med at hun er syk.

Jeg synes Christian var bra i dag.

Kanskje farlig av Erik å velge en så oppbrukt sang uten å tilføre noe eget.

Ja, Christian var veldig bra idag. Han passer til sånne sprette-rundt-på-scenen-låter.

Jorunn er jo egentlig bra, så jeg håper ikke hun ryker fordi det var litt småtamt idag.

Skrevet

Ja, Christian var veldig bra idag. Han passer til sånne sprette-rundt-på-scenen-låter.

Jorunn er jo egentlig bra, så jeg håper ikke hun ryker fordi det var litt småtamt idag.

Hun er bra, men i motsetning til de andre, startet hun på toppen og har enten blitt der eller gått litt nedover. De andre har utviklet seg til dels enormt.

Skrevet

Hehe..jeg har alltid syns han har vært så kjedelig å lite bra. Så i forhold til hva jeg har syntes om han så ble han utrolig bra. =)

Han burde bare synge R.E.M

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Har du gehør?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Han burde bare synge R.E.M

Hmm..det har jeg ikke tenkt på. Men det hadde vært spennende å hørt =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...