Gjest snart er vi flere Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Vi venter en gutt - eller ei jente. Vi finner svært få fine guttenavn. Morten og Mathias er fint, men veldig "oppbrukt". Vi trenger altså litt hjelp. Av jentenavn, er de aktuelle for tiden Lotte og Tiril. Kom gjerne med forslag. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Synes det finns mange flere fine guttenavn enn jentenavn jeg:) Av guttenavn synes jeg Mathias er fint, dessuten bl.a. disse: Johannes, Lukas, Kristian, Jonas, Sigmund, Filip, Erik og Sverre. Jentenavn: Linn, Elisabeth, Johanne, Matilde, Katinka, Ida og Wanda. 0 Siter
Gjest navneforslag Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Hege, Tove, Rita, Randi, Jan, Arne, Kristine, Solvår, Gjermund. 0 Siter
Gyda Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Gutt: Håvard (ingen over - ingen ved siden) Jente: Har ingen forslag. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Morten er vel ganske sjeldent på små gutter vil jeg tro? Jeg liker veldig godt Aksel! Tiril er fint. Otilie og Olivia liker jeg også godt. 0 Siter
Gjest liker jeg Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Tor, Odin, Balder, Trym, Snorre, Frøya, Tora, Unn, Ingerid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.