Lurveline Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Men Eva synger jo surt! Mange steder kommer det sure toner inn, det ødelegger syns jeg. Hun er veldig søt og alt det, men det er ikke bra nok syns jeg. Er det bare meg som syns Eva synger surt? Nei, det er ikke bare du som synes Eva synger surt, det synes jeg også. 0 Siter
flisa Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg satt også og lurte..Har de helt andre typer ører enn meg?! Jorun får jo også mye skryt jeg ikke helt skjønner. Dolly Parton låta hennes var jo dritsur.. Jeg tror faktisk vi ikke hører det samme....de med propper og vi med tvhøytalerne, Hver gang jeg sier; "i dag var h*n helt ræææva" så sier dommerne at det var h*ns beste noensinne....syns det gjelder de fleste jeg. Mulig jeg ikke hadde egnet meg som plateprodusent da - hehe 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Men Eva synger jo surt! Mange steder kommer det sure toner inn, det ødelegger syns jeg. Hun er veldig søt og alt det, men det er ikke bra nok syns jeg. Er det bare meg som syns Eva synger surt? Jeg irriterer meg over at hun ikke holder tonen på de lange frasene, men avslutter med en liten "knekk".. Sjarmerende nok, men det blir for mye. Også virker hun så selvgod. Og det er jo ikke lov her på berget. :-) 0 Siter
Gjest kallar Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Erik - det er jo nesten umulig å gjøre den dårlig da, og dette var ikke dårlig, men det var vel ikke helt topp heller... Jeg synes Erik har en helt nydelig sangstemme. Håper han vinner idol. 0 Siter
MsSophie Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg synes Erik har en helt nydelig sangstemme. Håper han vinner idol. ...han er vel den eneste jeg tror jeg kanskje kunne tenke meg å kjøpe en cd med av Idolene. 0 Siter
morsan Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Jeg satt også og lurte..Har de helt andre typer ører enn meg?! Jorun får jo også mye skryt jeg ikke helt skjønner. Dolly Parton låta hennes var jo dritsur.. Ja, men hun var enda surere i dag! Skjønner ikke hva de dommerne hører.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.