Gå til innhold

Idol live-tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men Eva synger jo surt! Mange steder kommer det sure toner inn, det ødelegger syns jeg. Hun er veldig søt og alt det, men det er ikke bra nok syns jeg.

Er det bare meg som syns Eva synger surt?

Nei, det er ikke bare du som synes Eva synger surt, det synes jeg også.

Skrevet

Jeg satt også og lurte..Har de helt andre typer ører enn meg?!

Jorun får jo også mye skryt jeg ikke helt skjønner. Dolly Parton låta hennes var jo dritsur..

Jeg tror faktisk vi ikke hører det samme....de med propper og vi med tvhøytalerne, Hver gang jeg sier; "i dag var h*n helt ræææva" så sier dommerne at det var h*ns beste noensinne....syns det gjelder de fleste jeg.

Mulig jeg ikke hadde egnet meg som plateprodusent da - hehe

Skrevet

Men Eva synger jo surt! Mange steder kommer det sure toner inn, det ødelegger syns jeg. Hun er veldig søt og alt det, men det er ikke bra nok syns jeg.

Er det bare meg som syns Eva synger surt?

Jeg irriterer meg over at hun ikke holder tonen på de lange frasene, men avslutter med en liten "knekk".. Sjarmerende nok, men det blir for mye.

Også virker hun så selvgod. Og det er jo ikke lov her på berget. :-)

Gjest kallar
Skrevet

Erik - det er jo nesten umulig å gjøre den dårlig da, og dette var ikke dårlig, men det var vel ikke helt topp heller...

Jeg synes Erik har en helt nydelig sangstemme. Håper han vinner idol.

Skrevet

Jeg synes Erik har en helt nydelig sangstemme. Håper han vinner idol.

...han er vel den eneste jeg tror jeg kanskje kunne tenke meg å kjøpe en cd med av Idolene.

Skrevet

Jeg satt også og lurte..Har de helt andre typer ører enn meg?!

Jorun får jo også mye skryt jeg ikke helt skjønner. Dolly Parton låta hennes var jo dritsur..

Ja, men hun var enda surere i dag! Skjønner ikke hva de dommerne hører....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...