Gå til innhold

En veddetråd om IDOL! - - LA STÅ!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

Jeg er forelsket i Christian, men tror nok ikke han når helt opp.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• flisa

4

• amber sun

4

• Mary Poppins

4

Mary Poppins
Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

oi den var lik min jo! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

oi den var lik min jo! :)

Det er fordi vi er så kule. He he ;)

Gjest @riele
Skrevet

1. Jorunn (dessverre)

2. Ali

3. Tone

4. Christian

5. Erik

Mary Poppins
Skrevet

Nettopp!! :)

Skrevet

1) Jorun

2) Christian

3) Tone

4) Ali

5) Erik

Hvordan er det mulig å plassere Ali så langt ned? I går var han i en klasse for seg. På nytt igjen.

Hva er det Jorun gjør bra? Hun hadde en fin innledning, men har rast i kvalitet for hver gang de siste ukene.

Dessuten har hun vel ikke akkurat en personlighet og væremåte som er særlig likanes.

Skrevet

Den som setter den etterhvert hjelpesløse Jorun på topp, er ikke kul, og kan heller ikke særlig mye om artisters vokale og menneskelige kvaliteter.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den som setter den etterhvert hjelpesløse Jorun på topp, er ikke kul, og kan heller ikke særlig mye om artisters vokale og menneskelige kvaliteter.

Å ellers har du det bra??

Sånn for opplysning; Bare fordi jeg TROR hun vinner trenger det ikke bety at jeg synes hun er så utrolig flink.

Jeg har (utrolig nok)ikke så mye til overs for henne som artist, MEN jeg tror hun vinner for det! Hun har såpass mange fans og er dommernes favoritt. Maaaange vil stemme på henne.

Dessuten, -IDOL går nok på noe helt annet å være best vokalt..

Skrevet

Da er vel jeg den kuleste på laget jeg da;o)

Henriette1365380130
Skrevet

1. Ali

2. Jorun

3. Tone

4. Christian

5. Erik

Skrevet

1. Jorun

2. Ali

3. Tone

4. Christian

5. Erik

Dette er hva jeg tror, ikke nødvendigvis hva jeg håper ;) Jeg vil at Jorun skal vinne, men vil ikke ha Tone helt til 3. plass i grunn - så jeg kan jo håpe på at Christian heller ender på 3. plass ;)

Skrevet

Hvordan er det mulig å plassere Ali så langt ned? I går var han i en klasse for seg. På nytt igjen.

Hva er det Jorun gjør bra? Hun hadde en fin innledning, men har rast i kvalitet for hver gang de siste ukene.

Dessuten har hun vel ikke akkurat en personlighet og væremåte som er særlig likanes.

Jorun har da sunget jevnt over langt bedre enn Ali i hvert fall.Om det er snakk om hvem av de som har sunget surest så er det vel ikke tvil om at det er Ali...

Skrevet

Jeg bare tippet jeg for egentlig så sluttet idol interessen min forrige uke når favoritten Cindy gikk ut.

Gjest girasol
Skrevet

1.Erik

2.Jorun

3.Alejandro

4.Tone

5.Christian

Skriver dem i den rekkefølgen jeg håper jeg - og så satser jeg på at håpet utkvalifiserer troen på akkurat dette området ;-)

Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

Jeg er forelsket i Christian, men tror nok ikke han når helt opp.

"Jeg er forelsket i Christian, men tror nok ikke han når helt opp. "

Vet du, MP, hver gang jeg ser Christian på Idol, så tenker jeg på deg. Han virker til å være din type, og det skjer hver eneste gang jeg ser ham på skjermen. "MP!" dukker det opp i hue, hehe

;)

Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

Og der var vi tre med like lister. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

=D Tipper vi får rett også =)

Skrevet

Synes det er best å ha en spesiell liste jeg, for da slipper jeg å dele tittelen med noen.;o)

Men så gjenstår det å se om den slår inn da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...