Gå til innhold

En veddetråd om IDOL! - - LA STÅ!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

"Jeg er forelsket i Christian, men tror nok ikke han når helt opp. "

Vet du, MP, hver gang jeg ser Christian på Idol, så tenker jeg på deg. Han virker til å være din type, og det skjer hver eneste gang jeg ser ham på skjermen. "MP!" dukker det opp i hue, hehe

;)

hahahaha er det sant?? nå lo jeg godt. Han er min og alle fjortis jentenes type ;)

Han skulle bare vært noen år eldre, da hadde han vært perfekt. Han skal faktisk flytte til Bergen neste år... hmmm.... ;)

Hehe mamma synes han er så skjønn hun også så vi heier alltid på han under idol. Faktisk da jeg var hjemme i påsken vet du hva mamma hadde gjort??? HENGT OPP EN STOR PLAKAT AV CHISTIAN PÅ ROMMET MITT!!! Så nå er jeg virkelig en ekte fjortis med plakat og greier.

Forøvrig henger han der fortsatt, ser ingen grunn til å ta han ned, bortsett fra at kjæresten ikke synes det er så kult men, det får'n tåla!

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

5

• flisa

4

• amber sun

4

• Mary Poppins

4

Skrevet

Jeg tipper det blir denne rekkefølgen:

1) Ali

2) Jorun

3) Tone

4) Erik

5) Christian

Tror ingen av disse noen gang kommer til å bli noe annet enn en døgnflue i popverdenen..

Men Erik kan hvis han vil. Det var en utrolig flott versjon av Cash's "Hurt" han tro til med forrige uke.

Skrevet

hahahaha er det sant?? nå lo jeg godt. Han er min og alle fjortis jentenes type ;)

Han skulle bare vært noen år eldre, da hadde han vært perfekt. Han skal faktisk flytte til Bergen neste år... hmmm.... ;)

Hehe mamma synes han er så skjønn hun også så vi heier alltid på han under idol. Faktisk da jeg var hjemme i påsken vet du hva mamma hadde gjort??? HENGT OPP EN STOR PLAKAT AV CHISTIAN PÅ ROMMET MITT!!! Så nå er jeg virkelig en ekte fjortis med plakat og greier.

Forøvrig henger han der fortsatt, ser ingen grunn til å ta han ned, bortsett fra at kjæresten ikke synes det er så kult men, det får'n tåla!

hehe plakat og greier?

*huske tilbake til alle plakatene jeg hadde da jeg var fjortis* ;)

Tenker du kommer til å gå helt av skaftet når han flytter til Bergen...spørs om ikke kjæresten vil ha deg med på flytting, da ;)

:-p

Gjest batteri
Skrevet

jeg tipper

1.ali

2.jorun

3.tone

4.erik

5.christian

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

1) Ali (Selvsagt)

2) Jorunn

3) Christian

4) Tone

5) Erik

Skrevet

Næsj, liker ikke dronninger og sånt. Og alle som skal kalle datra mi for prinsesse? Hah, hun ekke prinsesse. Tøys og vas.

Man kan vel håpe?

Prinsesser og tullete navn, det er vi imot!

Skrevet

1) Jorun

2) Ali

3) Tone

4) Christian

5) Erik

Enig. Selv om jeg håper ali vinner.

Skrevet

1) Ali (Selvsagt)

2) Jorunn

3) Christian

4) Tone

5) Erik

Jeg tenkte å legge det inn med nickene deres etc. inn i et regneark og så kårer vi vinneren etterhvert - hehe

Skrevet

1) Alejandro

2) Jorun

3) Erik

4) Christian

5) Tone

Tone må ut snart, hun kan ikke være kjedeligere, Christian er for glatt, Erik er kjedelig, Jorun er veldig bra, men Ali er såååå skjønn! Heia Ali!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tenkte å legge det inn med nickene deres etc. inn i et regneark og så kårer vi vinneren etterhvert - hehe

Lurt =)

Skrevet

I år er det på tide med en jente som vinner, og med en kandidat som Jorun er det jo ikke vanskelig.

Mitt tips:

1 Jorun

2 Ali

3 Tone

4 Christian

5 Erik

Skrevet

God idé! Tar du den jobben, er du flink jente!

:o)

Skrevet

Dette er iallfall hva jeg håper, men lite sannsynlig at det blir sånn da... :)

1. Jorun

2. Erik

3. Ali

4. Tone

5. Christian

Gjest piutgh
Skrevet

1.Christian

2.Jorun

3.Ali

4.Tone

5.Erik

Og det bedømmer du ut fra sang eller sceneopptreden..?

Skrevet

Og det bedømmer du ut fra sang eller sceneopptreden..?

Hehe, venta meg nesten den ;-)

Næsj, jeg ser ikke på Idol en gang, så det eneste jeg vet om de folka er vel det jeg leser i media. Tenkte jeg like godt kunne være med å tippe vinneren siden det, til en viss grad, kan virke som det er tilfeldigheter som avgjør. hadde jo vært kult om akkurat jeg fikk rett da *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...