Mary Poppins Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 "Jeg er forelsket i Christian, men tror nok ikke han når helt opp. " Vet du, MP, hver gang jeg ser Christian på Idol, så tenker jeg på deg. Han virker til å være din type, og det skjer hver eneste gang jeg ser ham på skjermen. "MP!" dukker det opp i hue, hehe hahahaha er det sant?? nå lo jeg godt. Han er min og alle fjortis jentenes type Han skulle bare vært noen år eldre, da hadde han vært perfekt. Han skal faktisk flytte til Bergen neste år... hmmm.... Hehe mamma synes han er så skjønn hun også så vi heier alltid på han under idol. Faktisk da jeg var hjemme i påsken vet du hva mamma hadde gjort??? HENGT OPP EN STOR PLAKAT AV CHISTIAN PÅ ROMMET MITT!!! Så nå er jeg virkelig en ekte fjortis med plakat og greier. Forøvrig henger han der fortsatt, ser ingen grunn til å ta han ned, bortsett fra at kjæresten ikke synes det er så kult men, det får'n tåla! 0 Siter
maire Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg tipper det blir denne rekkefølgen: 1) Ali 2) Jorun 3) Tone 4) Erik 5) Christian Tror ingen av disse noen gang kommer til å bli noe annet enn en døgnflue i popverdenen.. Men Erik kan hvis han vil. Det var en utrolig flott versjon av Cash's "Hurt" han tro til med forrige uke. 0 Siter
amber sun Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 hahahaha er det sant?? nå lo jeg godt. Han er min og alle fjortis jentenes type Han skulle bare vært noen år eldre, da hadde han vært perfekt. Han skal faktisk flytte til Bergen neste år... hmmm.... Hehe mamma synes han er så skjønn hun også så vi heier alltid på han under idol. Faktisk da jeg var hjemme i påsken vet du hva mamma hadde gjort??? HENGT OPP EN STOR PLAKAT AV CHISTIAN PÅ ROMMET MITT!!! Så nå er jeg virkelig en ekte fjortis med plakat og greier. Forøvrig henger han der fortsatt, ser ingen grunn til å ta han ned, bortsett fra at kjæresten ikke synes det er så kult men, det får'n tåla! hehe plakat og greier? *huske tilbake til alle plakatene jeg hadde da jeg var fjortis* Tenker du kommer til å gå helt av skaftet når han flytter til Bergen...spørs om ikke kjæresten vil ha deg med på flytting, da :-p 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 jeg tipper 1.ali 2.jorun 3.tone 4.erik 5.christian 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 1) Ali (Selvsagt) 2) Jorunn 3) Christian 4) Tone 5) Erik 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Næsj, liker ikke dronninger og sånt. Og alle som skal kalle datra mi for prinsesse? Hah, hun ekke prinsesse. Tøys og vas. Man kan vel håpe? Prinsesser og tullete navn, det er vi imot! 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 1) Jorun 2) Ali 3) Tone 4) Christian 5) Erik Enig. Selv om jeg håper ali vinner. 0 Siter
flisa Skrevet 24. april 2005 Forfatter Skrevet 24. april 2005 1) Ali (Selvsagt) 2) Jorunn 3) Christian 4) Tone 5) Erik Jeg tenkte å legge det inn med nickene deres etc. inn i et regneark og så kårer vi vinneren etterhvert - hehe 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 1) Alejandro 2) Jorun 3) Erik 4) Christian 5) Tone Tone må ut snart, hun kan ikke være kjedeligere, Christian er for glatt, Erik er kjedelig, Jorun er veldig bra, men Ali er såååå skjønn! Heia Ali! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg tenkte å legge det inn med nickene deres etc. inn i et regneark og så kårer vi vinneren etterhvert - hehe Lurt =) 0 Siter
Gyda Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 I år er det på tide med en jente som vinner, og med en kandidat som Jorun er det jo ikke vanskelig. Mitt tips: 1 Jorun 2 Ali 3 Tone 4 Christian 5 Erik 0 Siter
Gyda Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg tenkte å legge det inn med nickene deres etc. inn i et regneark og så kårer vi vinneren etterhvert - hehe God idé! Tar du den jobben, er du flink jente! ) 0 Siter
Freya Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Dette er iallfall hva jeg håper, men lite sannsynlig at det blir sånn da... 1. Jorun 2. Erik 3. Ali 4. Tone 5. Christian 0 Siter
Gjest piutgh Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 1.Christian 2.Jorun 3.Ali 4.Tone 5.Erik Og det bedømmer du ut fra sang eller sceneopptreden..? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. april 2005 Skrevet 25. april 2005 Og det bedømmer du ut fra sang eller sceneopptreden..? Hehe, venta meg nesten den ;-) Næsj, jeg ser ikke på Idol en gang, så det eneste jeg vet om de folka er vel det jeg leser i media. Tenkte jeg like godt kunne være med å tippe vinneren siden det, til en viss grad, kan virke som det er tilfeldigheter som avgjør. hadde jo vært kult om akkurat jeg fikk rett da *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.