Gå til innhold

Sommerjobb!! Yess!

Anbefalte innlegg

Gjest @riele
Skrevet

Da har jeg endelig fått sommerjobb. Resepsjonist på et nydelig hotell i naturskjønne omgivelser ved en vestlandsfjord:)

Jeg er bare så utrolig glad, fordi jeg har søkt på hundrevis og jobber uten å ha fått respons (har nesten ingen arbeidserfaring fra før).

Så det. Dette er stort for meg skjønner dere, måtte bare få det ut :)

Gjest baremei
Skrevet

Gratulerer! Så flott da:) Lykke til i jobben!

Gjest @riele
Skrevet

Gratulerer! Så flott da:) Lykke til i jobben!

Takk for det :) Skal yte mitt beste hvertfall! Gleder meg til å *jobbe* for en gangs skyld...tjene egne penger osv.

Gjest Shira12
Skrevet

Gratulerer!

Håper du trives i jobben.

I disse vestlandsfjordene er det ofte mange tilreisende som kommer for og jobbe der sommeren, kanskje du treffer noen spennendes folk også!?

Kan jeg spørre hvor på vestlandet?

Hilsen vestlendingen

Gjest @riele
Skrevet

Gratulerer!

Håper du trives i jobben.

I disse vestlandsfjordene er det ofte mange tilreisende som kommer for og jobbe der sommeren, kanskje du treffer noen spennendes folk også!?

Kan jeg spørre hvor på vestlandet?

Hilsen vestlendingen

Geiranger sånn ca :)

Men er det virkelig ingen fransk eller italiensk-talende turister som drar dit? Jeg veit det er tysk det går mest i, men *noen* må det da være? Helt blank i tysk jeg forresten...hehe...

Gjest Shira12
Skrevet

Men er det virkelig ingen fransk eller italiensk-talende turister som drar dit? Jeg veit det er tysk det går mest i, men *noen* må det da være? Helt blank i tysk jeg forresten...hehe...

Aner ikke hva som ferdes i Geiranger, der har jeg faktisk ikke vært.

Vi får håpe på en flott sommer og mye sol, så får du mest utbytte av stedet.

Gjest @riele
Skrevet

Aner ikke hva som ferdes i Geiranger, der har jeg faktisk ikke vært.

Vi får håpe på en flott sommer og mye sol, så får du mest utbytte av stedet.

Ja, håper jeg også, selv om jeg er fornøyd i lange baner så lenge jeg får noe å sette på CV'en min!:)

Gjest baremei
Skrevet

Takk for det :) Skal yte mitt beste hvertfall! Gleder meg til å *jobbe* for en gangs skyld...tjene egne penger osv.

Jepp, kjekt det. Er du også student til vanlig kanskje? Selv begynner jeg å bli litt desperat nå, for jeg har ennå ikke hørt noe fra de sommerjobbene jeg har søkt på:-/ Nå tar jeg nesten hva som helst...Ender vel med rompevask eller noe. Ingen naturskjønne opplevelser på meg, blir det nok ikke..

fru Burlefot
Skrevet

Masse italiensktalende gjester hvis du skal jobbe på et av hotellene som tar imot cruiseskippassasjerer, i alle fall!!

Mrs. Wallace
Skrevet

Gratulerer! En herlig følelse å få jobb, og det blir sikkert en kjempenyttig erfaring. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...