Gå til innhold

Oppheng! Kommer ikke på barnesang..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Som skremte vettet av meg som barn..:-o

Jeg og typen øller og spiller på gitaren og hygger oss, og kom innpå div barnesanger og ting man hørte som barn.

Jeg husker bare at denne begynte med "langt borte i et fremmed land..." og at den handlet om hiroshima bomben og at jeg syntes den var skummel..

Ringer det noen bjeller for noen? (den trenger ikke egentlig å være skummel, jeg var sart som barn..)

Ikke viktig, men det er sv. plagsomt å ikke komme på.. Jeg ringte til og med mor, men hun husket den bare supervagt, og kunne ikke hjelpe, selv når jeg nynnet..:-o

Noen som vet, så får jegsove i natt og?;-)

Skrevet

Høres ut som en "rød front"sang men jeg husker ikke :o)

laguna1365380434
Skrevet

Høres ut som en "rød front"sang men jeg husker ikke :o)

Men det ringer en bjelle?! sinnsykt irriterende å ikke komme på..! (selvom viktigheten er sånn..nåja..)

Hei, forresten! Har lagt melding til deg på meldinger..Men så du den? Neida..:-P

Skrevet

Men det ringer en bjelle?! sinnsykt irriterende å ikke komme på..! (selvom viktigheten er sånn..nåja..)

Hei, forresten! Har lagt melding til deg på meldinger..Men så du den? Neida..:-P

Nei, den så jeg ikke :o(

Jeg har fått nytt kjøkken denne uka og nytt bad i forrige. Stikk ned en dag da :o)

laguna1365380434
Skrevet

Nei, den så jeg ikke :o(

Jeg har fått nytt kjøkken denne uka og nytt bad i forrige. Stikk ned en dag da :o)

Grattis! :-)

Det gjør jeg gjerne, om du har lyst på besøk en dag!

Skrevet

Grattis! :-)

Det gjør jeg gjerne, om du har lyst på besøk en dag!

Klart jeg har. Jeg har fått ansatt ny assistent også, sist torsdag :o)

Så nå er jeg skikkelig happy :o)

laguna1365380434
Skrevet

Klart jeg har. Jeg har fått ansatt ny assistent også, sist torsdag :o)

Så nå er jeg skikkelig happy :o)

Så flott! Jeg er glad jeg og, har endelig fått fikset nett og PC! Det tok sin tid!

:-)

Skrevet

Så flott! Jeg er glad jeg og, har endelig fått fikset nett og PC! Det tok sin tid!

:-)

Det skjønner jeg altså

Jeg var uten nett i tre uker og holdt på å daue. Visste ikke hva jeg skulle gjøre

Skrevet

Gemini! Du finner alt!:-)

Det er sikkert den, men jeg får ikke sjekket fordi jeg ikke har høytalere på PC nå.. Faen!

Men takk!

Håper det var riktig da :-)

Har du ikke et sett hodetelefoner du kan putte inn i høyttaler-utgangen på pc-en da? (Den som oftest er bak på pc-en, ikke den som er på cd-rom'en)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...