Gå til innhold

Tips om

Anbefalte innlegg

Gjest Barabara
Skrevet

Jeg blir alene i sommerferien, og har lyst til det. Har lyst å gjøre noe avslappende som ikke koster noe særlig mer enn å være hjemme. Noen tips?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ligge på stranda og lese en god bok. Bade.. =)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hytte-til-hytte.

Det er ikke billig i det hele tatt, hehe =)

Gjest Moder Natur
Skrevet

Spørs hvor du bor, det. Bor du i Oslo-området, er det veldig fint å sykle innover i Nordmarka med sovepose, og overnatte på de mange hyttene innover der. Koster veldig lite. Møter mange hyggelige folk også, og kan ta pauser når du vil.

Skrevet

Spørs hvor du bor, det. Bor du i Oslo-området, er det veldig fint å sykle innover i Nordmarka med sovepose, og overnatte på de mange hyttene innover der. Koster veldig lite. Møter mange hyggelige folk også, og kan ta pauser når du vil.

Hmmm ikke så dumt, jeg bor i Oslo. Jeg har en sykkel stående ubrukt i kjelleren. Det er vel ikke voldsomt langt imellom hyttene?

Gjest Moder Natur
Skrevet

Hmmm ikke så dumt, jeg bor i Oslo. Jeg har en sykkel stående ubrukt i kjelleren. Det er vel ikke voldsomt langt imellom hyttene?

Ja jeg gjorde det en sommer, og det var kjempefint! Husk myggolje!

Ta en titt her for å finne ut om hyttene:

http://www.skiforeningen.no/stuer/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...