Gå til innhold

King Crimson

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvor kan jeg bestille gamle King Crimson - plater?

CDON har ingen...

Det må også være et rimelig sted. Gir ikke mer enn 100 for de gamle platene.

(Ikke brukte altså)

Skrevet

Skal se om jeg ikke kan få hørt på Odd ved mitt neste besøk i en platesjappe.

Du kan forresten høre litt av låtene, evt. også laste ned mot betaling (kr 9,50 per låt, eller 94 for hele albumet) på

http://www.mic.musiconline.no/shop/displayAlbum.asp?id=29447

Styr unna "Song for daddy" og "Row Your Boat" i første omgang, de andre er mer hørbare. Eller Song for daddy er hørbar nok kanskje, men helt annerledes enn de øvrige, ikke representativ for platas "sound".

Ellers er den første/forrige plata hans, "Mind Your Head" verdt å høre på, om du skulle klare å få tak i den.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Du kan forresten høre litt av låtene, evt. også laste ned mot betaling (kr 9,50 per låt, eller 94 for hele albumet) på

Styr unna "Song for daddy" og "Row Your Boat" i første omgang, de andre er mer hørbare. Eller Song for daddy er hørbar nok kanskje, men helt annerledes enn de øvrige, ikke representativ for platas "sound".

Ellers er den første/forrige plata hans, "Mind Your Head" verdt å høre på, om du skulle klare å få tak i den.

Du bare tuller du? =)

Hva er dette for slags musikk?

Skrevet

Du bare tuller du? =)

Hva er dette for slags musikk?

Hehe - likte du det ikke altså? Eller svarer du bare ut fra titlene der?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hehe - likte du det ikke altså? Eller svarer du bare ut fra titlene der?

Hehe... "Row your boat" hørtes litt suspekt ut =)

Jeg har ikke hørt det ennå... det kunne jo være spennende å prøve en sang, men jeg vil ikke ha det lydformatet (desutten så er det et slik å finne en pakke som støtter dette i linux).

Skrevet

Hehe... "Row your boat" hørtes litt suspekt ut =)

Jeg har ikke hørt det ennå... det kunne jo være spennende å prøve en sang, men jeg vil ikke ha det lydformatet (desutten så er det et slik å finne en pakke som støtter dette i linux).

Kan du ikke streame musikk heller, bare høre på, uten å laste ned? Det er i alle fall mulig fra den linken, på vanlig Windows-OS, men vet jo ikke hvordan ting er i Linux.

Men altså - glem Row your boat, og hør på de andre - om du vil da seff :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Så ikke at det gikk an å streame det jeg - det hadde jeg installert plugin til tidligere =)

Men jeg ser ikke helt hva Odd og King Crimson har til felles? =)

Skrevet

Så ikke at det gikk an å streame det jeg - det hadde jeg installert plugin til tidligere =)

Men jeg ser ikke helt hva Odd og King Crimson har til felles? =)

DET aner ikke jeg heller,men jeg så bare at du dro igang flere tråder om tips til div. musikk, så jeg bare kom med et personlig tips, litt på sidelinja... :-) Låter som Madness, Human Traffic, Beautiful, Trust, Awake og OD blant annet - er en del tekster der som vitner om at man har opplevd litt av livets skyggesider.

Men men - det kan godt være det ikke er din smak i det hele tatt... Jeg nyter musikken i alle fall, og ikke minst tekstene.

Nå tar jeg natta!

Gjest Snoopy83
Skrevet

DET aner ikke jeg heller,men jeg så bare at du dro igang flere tråder om tips til div. musikk, så jeg bare kom med et personlig tips, litt på sidelinja... :-) Låter som Madness, Human Traffic, Beautiful, Trust, Awake og OD blant annet - er en del tekster der som vitner om at man har opplevd litt av livets skyggesider.

Men men - det kan godt være det ikke er din smak i det hele tatt... Jeg nyter musikken i alle fall, og ikke minst tekstene.

Nå tar jeg natta!

Nja var grei muusikk... men ikke noe spesielt...

Er mye spesiell musikk å få tak i =)

Men takk for tipset likevel =)

Natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...