Gå til innhold

datatrøbbel.... Kommer ikke inn på linkhenvisninger

Anbefalte innlegg

Gjest Gode råd er kjærkomne!
Skrevet

det virker nesten som om datamaskinen styres mot enkelte sider, mens andre sider får jegg ikke åpnet,eller tilgang til. Noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet?(f. eks. fikk jeg plutselig ny startside, som ingen i hjemmet her påstår å ha gjort noe for å sette opp.... Hva er dette) Ble tipset om ad-ware..., med en adresse, for fjerning av reklame, men kommer ikke inn her heller.

Og,- maskinen er ny, dvs en måned gammel.

Gjest hablabla
Skrevet

Kjør full virussjekk. Har du ikke slik programvare på maskinen bør du innstallere det. En onlinescanner finner du her: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Last også ned ad-aware og kanskje også Spybot.

Får du ikke lastet ned programmer på din pc, så last ned med en annen pc og innstaller fra en cd.

Skrevet

Kjør full virussjekk. Har du ikke slik programvare på maskinen bør du innstallere det. En onlinescanner finner du her: http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Last også ned ad-aware og kanskje også Spybot.

Får du ikke lastet ned programmer på din pc, så last ned med en annen pc og innstaller fra en cd.

Jeg lastet ned Ad-aware fra Lavasoft; den finner spyware og nye kritiske oblekter. Nå får jeg opp min vanlige startside hver gang jeg går inn på nettet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...