IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 For ikke å snakke om fire svigermødre. ;o) Ja, hvordan takler mormonerne det?:-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Vi har sporet av. Også i MIN tråd a gitt, uten at jeg fikk væme. *fornærmet* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Ja, hvordan takler mormonerne det?:-) Mormonere har ikke lov til å ha flere koner. Det er avskaffet for mange, mange år siden. De som har det, er utbrytere av mormonerkirken. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Mormonere har ikke lov til å ha flere koner. Det er avskaffet for mange, mange år siden. De som har det, er utbrytere av mormonerkirken. Du har rett i at det er mange år siden, for her står det: "Många associerar månggifte till mormonkyrkan. Det flesta mormonkyrkor har sedan lång tid tillbaka, 1896, avskaffat månggiftet. Endast en mycket lite mormonkyrka i USA håller kvar vid den" 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Også i MIN tråd a gitt, uten at jeg fikk væme. *fornærmet* Er ikke sikkert avsporing er noen begivenhet? Akkurat som på et seminar nå nettopp: i programmet sto det Kl 02:00 Baren Stenger, ikke sikkert det er noen begivenhet heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.