camillaschie Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 er det sant at hvis man følger fedon lindberg diett så vil det øke fruktbarheten? er villig til å prøve alt jeg 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Har aldri hørt noe om akkurat fedon-mat før i forbindelse med babylaging, men for mange kan det være bra å gå ned noen kg, og for de fleste er det bra å leve sunnere. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Væraballer (testikler) gjør susen. Det er dokumentert på kinesisk, jeg skal se om jeg finner linken;) 0 Siter
camillaschie Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Væraballer (testikler) gjør susen. Det er dokumentert på kinesisk, jeg skal se om jeg finner linken;) gjør det du =) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 gjør det du =) rì zhào xiāng lú shēng z yān yáo kàn pù bù guà qián chuān fēi liú zhí xià sān qiān chǐ yí shì yín hé luò jiǔ tiān 0 Siter
simane Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg tror en diett uten mye fint mel og sukker kan bedre hormonbalansen i kroppen. Og ikke minst regulere vekten dersom du sliter med den. 0 Siter
Blacky1365380153 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Har aldri hørt noe om akkurat fedon-mat før i forbindelse med babylaging, men for mange kan det være bra å gå ned noen kg, og for de fleste er det bra å leve sunnere. Hei. Jeg vet at mange blir lettere gravide hvsi de går ned i vekt...hvis du da er overvektig :-) Er du tynn så kanskje forsøke å komme i normalvekt. Jeg har ihvertfall erfaring selv etter slankekurs hos Grethe Rode at jeg ble gravid. Har nok ikke noe med Fedon å gjør...heller vekt og sunn kost :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.