Gjest håperdetgårbra Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 jeg har vært sammen med dama mi i 2 år(vi er 26 og 29 år gamle) de siste månedene har hun begynt å tvile på forholdet, hun veit ikke hva det er, men d sliter på oss begge. jeg var borte fra henne i ca 3 uker for å gi henne et pusterom, og hun mente da jeg kom tilbake at det var godt å se meg igjen og ha meg hjemme, og at hun både hadde savnet meg og at hun følte det litt mere i positiv retning ang forholdet vårt, mens jeg hadde vært borte. men hun er enda ikke sikker på hva utfallet vil bli, jeg har spurt om hun ønsker at vi skal gjøre det slutt, men det vil hun ikke. hun vil vi skal prøve å få tilbake forholdet på rett vei igjen. hun mener at de sterke følelsene hun hadde for meg før, har forsvunnet, hun er fortsatt kjempeglad i meg, og elsker meg, men ikke like sterkt som før, og disse følelsene vil hun ha tilbake. hun har også sagt at om det blir slutt mellom oss så vil ho ikke ha noen andre, i alle fall ikke på mange år. hun orker ikke tanken på noen andre i den nærmeste fremtid i alle fall sa hun. hun sier også at hun aldri vil møte en som meg igjen, og overøser meg med komplimenter. vi kan fortsatt kose med hverandre og snakke om alt. men dama mi har også sagt at denne situasjonen gjør henne deprimert, hun vil ikke tvile, og vil at ting skal bli som før. for ca 1 år siden, hadde jeg en tvileperiode, fordi da var dama mi arbeidsledig og var alltid hjemme sånn at jeg aldri fikk noe tid for meg selv.(det tærte på) nå er det jeg som har gått sykemeldt i 5 måneder, og har nesten bare vært hjemme hele tiden. men jeg kom meg over tvileperioden, selv om tvilen var så sterk at andre trodde det ville bli slutt, men jeg fant ut at dette var dama jeg ville satse fullt og helt på. må legge til at kjæresten min er ganske bekymringsfull av seg, hun bekymrer seg over det meste i livet. hva vil skje med oss? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182108-hva-vil-skje/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaii Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg ga dama mi pusterom men det ble feil det også,det hvar før jeg viste dette, det viste seg at hun har vært utro og etter hun fikk pusterom så hvar hun mere utro, nå er hun dratt. jeg skulle heller ha brukt "pusterommet" til å få henne til å prat. men det er for sent nå...... det er det som er problemet til dama di at hun er betatt av en 3part og vil både ha i pose og sekk til hun vet hva hun vil fornoe!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182108-hva-vil-skje/#findComment-1233332 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.