Gå til innhold

hva vil skje?

Gjest håperdetgårbra

Anbefalte innlegg

Gjest håperdetgårbra
Skrevet

jeg har vært sammen med dama mi i 2 år(vi er 26 og 29 år gamle)

de siste månedene har hun begynt å tvile på forholdet, hun veit ikke hva det er, men d sliter på oss begge.

jeg var borte fra henne i ca 3 uker for å gi henne et pusterom, og hun mente da jeg kom tilbake at det var godt å se meg igjen og ha meg hjemme, og at hun både hadde savnet meg og at hun følte det litt mere i positiv retning ang forholdet vårt, mens jeg hadde vært borte.

men hun er enda ikke sikker på hva utfallet vil bli, jeg har spurt om hun ønsker at vi skal gjøre det slutt, men det vil hun ikke. hun vil vi skal prøve å få tilbake forholdet på rett vei igjen.

hun mener at de sterke følelsene hun hadde for meg før, har forsvunnet, hun er fortsatt kjempeglad i meg, og elsker meg, men ikke like sterkt som før, og disse følelsene vil hun ha tilbake.

hun har også sagt at om det blir slutt mellom oss så vil ho ikke ha noen andre, i alle fall ikke på mange år. hun orker ikke tanken på noen andre i den nærmeste fremtid i alle fall sa hun.

hun sier også at hun aldri vil møte en som meg igjen, og overøser meg med komplimenter.

vi kan fortsatt kose med hverandre og snakke om alt. men dama mi har også sagt at denne situasjonen gjør henne deprimert, hun vil ikke tvile, og vil at ting skal bli som før.

for ca 1 år siden, hadde jeg en tvileperiode, fordi da var dama mi arbeidsledig og var alltid hjemme sånn at jeg aldri fikk noe tid for meg selv.(det tærte på) nå er det jeg som har gått sykemeldt i 5 måneder, og har nesten bare vært hjemme hele tiden. men jeg kom meg over tvileperioden, selv om tvilen var så sterk at andre trodde det ville bli slutt, men jeg fant ut at dette var dama jeg ville satse fullt og helt på.

må legge til at kjæresten min er ganske bekymringsfull av seg, hun bekymrer seg over det meste i livet.

hva vil skje med oss?

Gjest engel 49+
Skrevet

Hvis du kommer deg i jobb igjen, vil det nok hjelpe. På den annen side burde dere prøve å få til forholdet selv om én er hjemme i perioder, og at det sliter. Uansett er det ikke sikkert at hun vil føle like sterkt som før, det er naturlig at følelsene blir mindre intense, men kanskje dypere, sånn etterhvert. Lykke til, det høres ut som det er verdt å jobbe for!

Gjest håperdetgårbra
Skrevet

Hvis du kommer deg i jobb igjen, vil det nok hjelpe. På den annen side burde dere prøve å få til forholdet selv om én er hjemme i perioder, og at det sliter. Uansett er det ikke sikkert at hun vil føle like sterkt som før, det er naturlig at følelsene blir mindre intense, men kanskje dypere, sånn etterhvert. Lykke til, det høres ut som det er verdt å jobbe for!

takk for positivt svar engel49+:)

jeg gjør så godt jeg kan. og håper vi kan å dette til å fungere.

Gjest engel 49+
Skrevet

takk for positivt svar engel49+:)

jeg gjør så godt jeg kan. og håper vi kan å dette til å fungere.

Jeg vet jo ikke hvor syk du er. Men dersom du kunne gjort noe på dagtid som var interessant, eller sosialt, så vil det hjelpe på noe av trykket. Da behøver du ikke sambis for å dekke ALLE behov. Det vil gjøre det lettere for henne. Og deg. Du vil også sikkert fremstå som mer spennende, hvis du lever ditt eget liv utenom henne. Ha ting å fortelle, som DU har opplevd. Hvis du skjønner hva jeg mener..

Gjest håperdetgårbra
Skrevet

Jeg vet jo ikke hvor syk du er. Men dersom du kunne gjort noe på dagtid som var interessant, eller sosialt, så vil det hjelpe på noe av trykket. Da behøver du ikke sambis for å dekke ALLE behov. Det vil gjøre det lettere for henne. Og deg. Du vil også sikkert fremstå som mer spennende, hvis du lever ditt eget liv utenom henne. Ha ting å fortelle, som DU har opplevd. Hvis du skjønner hva jeg mener..

skjønner veldig godt. jeg har fått diagnosen utbrent i den jobben jeg har, og trenger noe annet å konsentrere meg om. har planer om å melde meg frivillig for dyrebeskyttelsen i mellomtiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...