ilene1365380268 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Det eneste vi spiser av fisk er laks (kokt og stekt) med poteter og agurk salat + rømme. Og makrell på skive. En gang laget jeg ei gryte med hvit frossen fisk i terninger i bunn, så et lag med hardkokt egg og reker, potetmos og ost øverst. Var sånn "bob, bob"... Tenkte å prøve denne på ny i morgen. Men hvis du har en spennende fiskeoppskrift; sleng deg hit, så blir jeg svært takknemlig. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Lettsaltet torsk innpakket i folie. Del opp ca 400g lettsaltet torsk i serveringsstykker. Kryddre med salt og pepper. Legg ved 1 stor ss smør og ca 4-5 ss purreløk skåret i skiver som drysses over. Legg med skjøten opp i en ildfast form. Sett inn i stekovn ved 200 C og stek i 20-25 minutter. Serveres med kokte poteter og gulerøtter. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Lofotskrei med rogn og lever - du bruker rogna og levra hva? Det er veldig godt, også har du flesk eller bacon ved siden av. Uff, gidder ikke å skrive hvordan jeg lager det. Jeg slumper og tar det på feelingen etter å ha laget mat i mange år. Søk på oppskrifter hvis du er grønn :-) 0 Siter
ilene1365380268 Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 www.godfisk.no Tusen hjertelig!!! Midt i blinken denne sida! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.