Mrs. Wallace Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 ...er Orangina på glassflaske. *nyyyter* 0 Siter
Gjest cramkar Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet. Derfor er gul Farris verdens beste. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Hva er Orangina? Sikkert en eller annen av disse: http://images.google.com/images?q=orangina&hl=no 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet. Derfor er gul Farris verdens beste. Jeg syntes vann er ganske så ok jeg for min del. Ja, vann er best :-) 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg syntes vann er ganske så ok jeg for min del. Ja, vann er best :-) Enig med deg, intet annet som hjelper for tørsten heller:o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet. Derfor er gul Farris verdens beste. Jeg tenkte nå mest på brus og den typen drikker. Vanligvis tyller jeg i meg oransje Farris, som jeg nærmest er avhengig av. Men Orangina på glassflaske har en himmelsk smak og nytes andektig fra tid til annen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Hva er Orangina? http://www.emailleschilder.com/fotos-a/orangina-flasche.jpg Fransk appelsinbrus med fruktkjøtt. Syrlig, frisk og himmelsk god, men selges få steder. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Enig med deg, intet annet som hjelper for tørsten heller:o) Nei det er jammen sant Lurveline. Alt dette søte klisset skjønner jeg ikke at folk orker å drikke i bøtter og spann. 0 Siter
Ade|ina Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg tenkte nå mest på brus og den typen drikker. Vanligvis tyller jeg i meg oransje Farris, som jeg nærmest er avhengig av. Men Orangina på glassflaske har en himmelsk smak og nytes andektig fra tid til annen. "Vanligvis tyller jeg i meg oransje Farris, som jeg nærmest er avhengig av." Du liker farris helt til du har vært i Larvik og kjent lukta fra bryggeriet. Å fy, det lukter rett og slett møkk. Bonaqa var også ok, helt til man fikk nyss om at det er tappet fra glomma. De kan rense så mye de vil, men nei jeg foretrekker vann tappet fra springen. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Ingenting slår en vassekte cola. Sunn eller ei:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 "Vanligvis tyller jeg i meg oransje Farris, som jeg nærmest er avhengig av." Du liker farris helt til du har vært i Larvik og kjent lukta fra bryggeriet. Å fy, det lukter rett og slett møkk. Bonaqa var også ok, helt til man fikk nyss om at det er tappet fra glomma. De kan rense så mye de vil, men nei jeg foretrekker vann tappet fra springen. "Bonaqa var også ok, helt til man fikk nyss om at det er tappet fra glomma. De kan rense så mye de vil, men nei jeg foretrekker vann tappet fra springen." ...som også kommer fra Glomma hvis man bor på riktig sted :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet. Derfor er gul Farris verdens beste. "Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet." Hvorfor ikke? ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Enig med deg, intet annet som hjelper for tørsten heller:o) Joda, men alle de tingene som hjelper på tørsten er produkter hvor mesteparten av innholdet er vann :-) "...................................." 0 Siter
Gjest cramkar Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 "Man kan ikke definere "beste" uten å ta inn sunnhetsaspektet." Hvorfor ikke? ".................................." Kunne skrevet "etter min mening". 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 "Bonaqa var også ok, helt til man fikk nyss om at det er tappet fra glomma. De kan rense så mye de vil, men nei jeg foretrekker vann tappet fra springen." ...som også kommer fra Glomma hvis man bor på riktig sted :-) "...................................." "...som også kommer fra Glomma hvis man bor på riktig sted :-)" Jeg bor heldigvis ikke på riktig sted etter dine meninger 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 "...som også kommer fra Glomma hvis man bor på riktig sted :-)" Jeg bor heldigvis ikke på riktig sted etter dine meninger Jeg tviler på om vannet fra Glomma er noe dårligere enn drikkevannet andre steder i landet :-) "................................." 0 Siter
Ade|ina Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg tviler på om vannet fra Glomma er noe dårligere enn drikkevannet andre steder i landet :-) "................................." Jeg lar tvilen komme deg tilgode 0 Siter
Prozak Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg lar tvilen komme deg tilgode Jeg bor ikke ved Glomma :-) "................................" 0 Siter
morsan Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Så utrooolig lite enig!! ;-) stor skuffelse å være på ferie i Frankrike og ønske seg appelsinbrus og ende opp emd å synes at man er dritheldig hvis man får Fanta og ikke Orangina. Orangina er noe skikkelig skiv, synes jeg. Men den aller beste brusen er uten tvil god gammeldags Coca Cola. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.