Gå til innhold

Hvilken blender er best?

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Jeg har fått penger i presang og har lyst til å kjøpe meg en blender - og i den forbindelse lurer jeg på hvilke ting jeg skal se etter når jeg velger den ut.

Er glasskanne bedre enn kunststoff med tanke på knusing av is og matvarer med sterk farge/lukt? Og er standarden på 500 watt OK?

Håper noen har gode råd og komme med til en blendernovise!

tigertrollet
Skrevet

Jeg anbefaler Krupps sin til ca 1100-1300kr. Den er verdt pengene!

Den knuser is og alt du måtte ønske, den moser varm suppe, og har egne funksjoner for hakking av mandler (da hopper mandlene oppi bollen).

Den er sølvgrå med knapper foran og med glassbolle.

Jeg måtte leve på flytende føde/moset mat i flere mndr i fjor, og denne maskinen var helt suveren til alt altså. Jeg mener styrken har mye å si og jeg vil anbefale glassbolle.

:-)

Gjest papirtiger
Skrevet

Glass er et must.

KitchenAid ser kjempebra ut :)

Gjest amatørfotograf
Skrevet

Hva er en blender? Det eneste jeg forbinder med en blender, er på en kamera. Jeg trodde det var det du var ute etter, men etterhvert skjønte jeg at det må være noe annet...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hva er en blender? Det eneste jeg forbinder med en blender, er på en kamera. Jeg trodde det var det du var ute etter, men etterhvert skjønte jeg at det må være noe annet...

Har du ikke sett Futurama?

Gjest amatørfotograf
Skrevet

Har du ikke sett Futurama?

Hva er Futurama? (så nei, jeg har ikke sett det)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hva er Futurama? (så nei, jeg har ikke sett det)

Jeg bare surrer. Sorry.

fru Burlefot
Skrevet

Glass er et must.

KitchenAid ser kjempebra ut :)

Enig i at Kitchen aid ser ufattelig bra ut, men prisen er nokså stiv også da... jeg har falt veldig for den røde og teller på knappene, særlig siden jeg får kjøpt den en del billigere enn i Norge her hvor jeg bor. "Problemet" er jo bare at alle andre blendere også er billigere, så det blir fremdeles et spørsmål om å bruke mye eller lite penger på blender :-)

fru Burlefot
Skrevet

Jeg anbefaler Krupps sin til ca 1100-1300kr. Den er verdt pengene!

Den knuser is og alt du måtte ønske, den moser varm suppe, og har egne funksjoner for hakking av mandler (da hopper mandlene oppi bollen).

Den er sølvgrå med knapper foran og med glassbolle.

Jeg måtte leve på flytende føde/moset mat i flere mndr i fjor, og denne maskinen var helt suveren til alt altså. Jeg mener styrken har mye å si og jeg vil anbefale glassbolle.

:-)

Er det denne du mener?

http://www.promarkt.de/online/catalog/p_detail.asp?sid=%7B93F87AAA%2DA934%2D46AD%2DAD5D%2D41C6D0C1EBDE%7D&kid=&gid=4D731E1D%2DA012%2D42A6%2DB902%2D31A40BB61214&cid=&mscssid=%7BDE3FA833%2D7743%2D4D08%2DA7B8%2D3F681160F137%7D

Den er jo helt klart et alternativ, fint design har den også...

Gjest Sjokkedårisei
Skrevet

Enig i at Kitchen aid ser ufattelig bra ut, men prisen er nokså stiv også da... jeg har falt veldig for den røde og teller på knappene, særlig siden jeg får kjøpt den en del billigere enn i Norge her hvor jeg bor. "Problemet" er jo bare at alle andre blendere også er billigere, så det blir fremdeles et spørsmål om å bruke mye eller lite penger på blender :-)

Jeg har den røde Kitchenaid :) !!!!!!!!

Jeg er _veldig_ godt fornøyd. Den er et designikon som gjør nytten sin. Den er stødig og stillegående. Reservedeler er enkelt å få tak i, og regner med at jeg har den leeenge. Den er suveren til det meste og kan brukes til mye mer enn drikke, Feks grønnsakspureer, suppe, jevning, rive ost, hakke grønnsaker, mose kjøtt osv..

Det beste er at den kan skrues fra hverandre slik at den kan vaskes skikkelig.

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg ville i hvert fall kjøpt Kitchen Aid :) Men jeg er ikke alltid så veldig økonomisk av meg heller...

tigertrollet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...