Gå til innhold

I barnehagen må han gjøre noe han ikke vil.....

Anbefalte innlegg

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Han skulle slutte i barnehagen fordi der må han gjøre noe som han ikke liker:

Å RYDDE!

Gjest Sam Kvem
Skrevet

En liten frøken sa til meg: Bestefar kom og hentet meg i barnehagen, og så kom polti!

Å jasså, da den omtalte bestefar ble konfrontert med e dramatiske fakta, sa han at politiet tilfeldigvis kjørte forbi! De er livsfarlige disse små.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Syns du jeg er et barn?

Skal du også slutte?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Skal du også slutte?

Det kunne jo bety noe...

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Det kunne jo bety noe...

Jeg sa til tassen at han kunne hilse fra meg og si til tantene at jeg har sagt at det ikke er noe vits i å rydde, da det er like ille igjen om tre uker. Og at det ikke er noe vits i å gå i barnehagen når man kan spise matpakka hjemme.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg sa til tassen at han kunne hilse fra meg og si til tantene at jeg har sagt at det ikke er noe vits i å rydde, da det er like ille igjen om tre uker. Og at det ikke er noe vits i å gå i barnehagen når man kan spise matpakka hjemme.

Så bra.

Skrevet

Helt pedagogisk riktig det der;o)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Så bra.

Han sa tantene syns han hadde en rar onkel, og han ike må høre så mye på meg :-)

For noen kjipe tanter.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Stakkar unge, her kreves det kakao og kos ;-)

Jeg ble litt skeptisk da han ikke ville røpe hva han måtte gjøre som han ikke likte, og fikk en god latter da det kom fram.

Skrevet

Jeg ble litt skeptisk da han ikke ville røpe hva han måtte gjøre som han ikke likte, og fikk en god latter da det kom fram.

Du, det er MANNFOLK i et nøtteskall - hehe!

(Kjenner igjen typen ;o)

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Du, det er MANNFOLK i et nøtteskall - hehe!

(Kjenner igjen typen ;o)

Tidlig krøkes.

Gjest bare undrer meg
Skrevet

Syns du jeg er et barn?

Hvorfor spør du om det, her under dette innlegget? Trodde du det handlet om deg?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvorfor spør du om det, her under dette innlegget? Trodde du det handlet om deg?

Kunne vel hende.

Gjest bare undrer meg
Skrevet

Kunne vel hende.

Hvis det er tilfelle at du trodde dette handlet om deg, da syns jeg du bør oppsøke hjelp. For det er så irrasjonelt at da lider du av paranoia.

Mitt råd er vel ment.

Gjest teatrika
Skrevet

Syns du jeg er et barn?

Tror du må slappe av litt nå, jeg vennen:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...