fresja Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Jeg har omsider klart å installere ADSL (breibånd) på min PC. Men hvordan får jeg da ISDN-telefonen til å virke...? 0 Siter
tigertrollet Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Du plugger tlf-pluggen også i samme boks. Mener da det er det jeg har gjort. *sitter for godt i sofaen til å gå bort og sjekke..* :-) 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Kabelen som kommer utenfra skal først inn i splitten. Der deles den, en til telefonen/ISDN boksen og en til modemet. 0 Siter
fresja Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Kabelen som kommer utenfra skal først inn i splitten. Der deles den, en til telefonen/ISDN boksen og en til modemet. Skal den fra Line til Line? 0 Siter
Gjest Sam Kvem Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Skal den fra Line til Line? Telefonen plugges inn i ISDN på den hvite ISDN-boksen, eller i Phone på splitten hvis du har analog telefon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.