Hawkwind Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Flere enn meg her inne som synes Rammsteins promovideo til låta "Keine Lust" er noe av det mest geniale som er laget i løpet av de siste par årene? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 23. april 2005 Skrevet 23. april 2005 Når de er utkledd som feite gubber? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 23. april 2005 Forfatter Skrevet 23. april 2005 Når de er utkledd som feite gubber? Jepp ;-) Det at de er feite i seg selv gjør ikke videoen da, det er de små detaljene. Hjelperne som fyker rundt mens de spiller, hjerteinfarktet, den totale mangelen på interesse for det annet kjønn i en del sekvenser i videoen, ansiktsmimikken....mye detaljer som gjør dette stort i mer enn en forstand synes jeg. Ikke det, musikken har definitivt visse mangler i forhold til min smak da - men digger videoen. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er helt enig! Jeg lå flat over tastaturet og holdt på å le meg ihjel første gang jeg så videoen, etter det syns jeg at den bare har blitt bedre og bedre. Det er utrolig mange vittige detaljer i historien, det er massevis av referanser og det er helt tydelig at bandet har hatt det gøy under innspillingen. Dessuten er teksten full av doble betydninger. Jeg er begeistret, men så liker jeg musikken også da :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.