Gå til innhold

Hvordan fortelle henne om min lille fetisj?

Anbefalte innlegg

Gjest tom peng pung

Hepp!

Hvordan bør jeg fortelle min nye kjæreste (vært sammen i 2 mnd.) om min lille fetisj? Vi kommuniserer generelt godt.

Min fetisj er ikke syk på noen måte, men det er litt.. ehh.. spesiell. Da jeg omsider turte å dele den med min forrige kjæreste, knakk hun sammen i latter.. :-/ Jeg har selvsagt selvironi, men det gjorde det hele litt flaut en stund.

Jeg kan nok ikke uten videre ta initiativet til dette, da vil hun nok bare se rart på meg. Men etter fadesen i mitt forrige forhold, nøler jeg litt med å si det rett ut også.

Hjelp.. :-)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Sam Kvem

Nå får du se å få ut fingern og røpe dette før hele kjerringjengen blir gale av virebegjærlighet.

Jeg kan nevne et eksempel:

FOR STEIN (33) foregår det mest i fantasien. Han tenner på gips. Det forsto han da han som tiåring havnet på gal trikk fordi han fulgte etter en dame med gipset fot. Men det var først i puberteten at fascinasjon ble til fetisj.

- Gipsfetisjen min har nok en klar sammenheng med at jeg også liker føtter, forteller Stein.

Det må altså være gipsete bein, og de må tilhøre voksne kvinner.

- Jeg synes at gipsen skulpturerer foten og beinet på en vakker måte - uthever, om du vil. Og så synes jeg det er veldig sexy med tærne som stikker ut, sier Stein.

Fetisjen har ført til at Stein har gjort ting han ellers ikke ville ha gjort. Som å snakke til fremmede damer med gips på gata. En gang lot han som han ventet på trikken, og spurte Damen Med Gips om klokka.

- Vi kom i prat, og hun spurte om jeg ville bli med henne dit hun skulle. Men jeg takket nei, uvisst av hvilken grunn, forteller Stein.

- Kanskje fantasien bør få lov til å være nettopp en fantasi.

I mellomtida tar han seg gjerne en søndagstur i håp om å få et glimt av gips.

- Jeg har lyst til å kose med tærne til en gipset kvinne. Kanskje fotflørte litt, eller hjelpe henne å klø, hvis det klør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...