Gå til innhold

Litt for enkel utvei? Plastisk kirurgi...

Anbefalte innlegg

Gjest Valpen Vilde
Skrevet

Hei!

Er ei jente på 20 år som vurderer å ta mageplastikk (pluss lår) for å fjerne overflødig fett. Jeg har vært fyldig siden jeg var liten og uansett hvor mye eller lite jeg spiser så holder jeg meg slik. Tingen er at jeg ikke trener. Jeg har tenkt å begynne med dette etter en eventuell operasjon, men har ikke planer om å trene slik jeg er nå. Jeg har nemlig ikke troen på at jeg kommer til å gå ned særlig i vekt med trening (og ikke på de riktige stedene).

Eller blir dette en litt for enkel utvei? Koster jo noen kroner da...

Skrevet

Personlig synes jeg at du begynner "reformasjonen" av deg selv i gal ende, du ser ut til å ta tak i det ytre på en lettvint og overfladisk måte. Og spør deg selv hvorfor du ikke er villig til å trene og endre på kostholdet FØR en evt. operasjon? Jeg tror at det ville være lurt, både på kort og lang sikt. Vil være mye lettere for deg å holde vekten etterpå, tror jeg, om du begynner med DET DU SELV KAN GJØRE FOR Å FORBEDRE DITT YTRE. Lykke til;)

Skrevet

Mulig de som skal operere deg forlanger at du skal trene først også...

Gjest baremei
Skrevet

Det er en lov som gjelder for alle: spiser man mer enn det man forbruker, legger man på seg. Spiser man mindre, tar man av. Hvor fort/sakte dette skjer, er selvsagt individuelt, liksom forbrenningen varierer fra person til person.

Trening øker muskelmassen, og dermed forbrenningen, så det er aldri dumt mht. slanking eller å holde vekta.

Gjest tror jeg
Skrevet

Du er så ung....hva når/hvis du blir gravid? (hvis du ønsker barn en gang) Svangerskap gjør unevnelige ting med kroppen, det går tilbake igjen, men hvis du skal fikse først. Så er det en mulighet for at du må gjøre det om igjen etter barna.

Du er sikkert flott som du er! Begyn å trene litt istedet.

Skrevet

Hei. Du er unge ennå, og det er mye du kan rette på selv ennå, tro meg! Jeg er selv 35 og har lagt bak meg overvekt og to svangerskap - og en plastisk kirurgi. Jeg slanket meg og begynte å trene FØR operasjon - og mener kanskje det er beste veien å gå. Begynn å tren, kjære deg, det vil endre livet ditt til det positive. Jeg har hatt perioder hvor jeg har trent uten å være "superflink" i matveien - og da krymper kroppne litt etter litt. Gå i deg selv, hent frem en stor porsjon motivasjon, legg om kosten til det sunne, og TREN! ...du skal se at behovet for plastisk kirurgi faktisk faller bort? I tillegg mener jeg dette er noe du burde vente med til etter at du er ferdig med barnefødsler. Sikkert ikke alle som er enige, men jeg mener plastisk kirurgi er siste utvei, til å korrigere det du ikke får til selv med trening/slanking.

Skrevet

Du kommer aldri til å gidde å trene etterpå heller med den innstillingen der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...