Gjest engel 49+ Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 sjokkka over måten MP og c og M.A gikk over alle grenser i natt på tråden jeg startet. For noe svineri! At dere vil drite dere ut offentlig.. 0 Siter
Gjest huffsåekkelt Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvis det der er noe annet enn nettvrøvl i et forsøk på å være morsom, så mista jeg trua på SDD...*grøss* 0 Siter
Gjest tips fra meg Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvilken tråd? Her http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1572.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2553605&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2553605 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du tar det så tungt. 0 Siter
amber sun Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det var da veldig til reaksjon, da! Det var jo bare moro, leste nettopp gjennom en del av tråden. Ikke ta det så veldig personlig, dette her. Det er jo bare å la være å lese videre dersom en ikke liker det som blir snakket om. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Offentlig?? He he Psstt.. Cecily, M.Angelica og Mary Poppins er ikke våre ekte navn altså...Sånn til opplysning 0 Siter
Babette Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Enten har du mistet humoren din, eller så introduserer du nå en finurlig form for humor. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Herregud engel, det hadde bare vært å unngå å lese hele tråden om det var så ille for deg å lese sånt. Du så jo hvordan den utartet seg. Vi hadde det bare morsomt på en lørdagsnatt, og har fått en del tilbakemeldinger på at vi var underholdenede. Utrolig at noen skal ta sånt så alvorlig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Og hvis du er sur fordi dette var i DIN tråd så får vi komme med en offentlig beklagelse over at vi sølte til tråden DIN. Men ser egenetlig ingen grunn til å beklage, da tråden din ikke hadde særlig konsturktiv innhold fra før av. Du sa jo det var kjedelig her, og vi lagde underholdning. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Og hvis du er sur fordi dette var i DIN tråd så får vi komme med en offentlig beklagelse over at vi sølte til tråden DIN. Men ser egenetlig ingen grunn til å beklage, da tråden din ikke hadde særlig konsturktiv innhold fra før av. Du sa jo det var kjedelig her, og vi lagde underholdning. En stakkar kan ikke engang dra på hyttetur uten at dere snur hele dol på hodet! Og det uten meg!!! Skam dere. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 ..du kødder nå? Har nettopp sveipa innom tråden og flira litt, du etterlyste jo underholdning. :-) 0 Siter
serendipity Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Vi får virkelig håpe de er single, alt annet ville vært moralsk forklastelig ;-) ;-) ;-) *he he* Jeg gikk jo glipp av tråden i går, men morer meg styggmye nå ; he he.. 0 Siter
serendipity Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg skjønner ikke hvorfor du tar det så tungt. Det var jo moralsk forklastelig ;-) *nå har du fått kjeft* , MP har fått, da gjenstår bare MA og SDD ;-) 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Vi får virkelig håpe de er single, alt annet ville vært moralsk forklastelig ;-) ;-) ;-) *he he* Jeg gikk jo glipp av tråden i går, men morer meg styggmye nå ; he he.. Det gjør vi også! 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Nå forekommer du meg som ei bærtete dol-kjærring ja engel;o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 En stakkar kan ikke engang dra på hyttetur uten at dere snur hele dol på hodet! Og det uten meg!!! Skam dere. hehe vi ante nok ikke at vi kom til å lage så mye kaos på dol som det vi har gjort. Men jaja..pyttsann, dol har ihvertfal våknet opp etter vårt lille innslag. 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 En stakkar kan ikke engang dra på hyttetur uten at dere snur hele dol på hodet! Og det uten meg!!! Skam dere. Det ballet på seg... til stor glede for oss og andre... c",) 0 Siter
Gyda Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hvilke grenser gikk de over? Alle - skriver du. Neida. Ingen av mine i allefall. Dette var harmløs humor som ikke gikk utover andre, og den som ikke liker det hopper bare over å lese. Man må kunne "leke" litt uten å få slik kjeft. Og det var jo du som syntes det var stille og bad om at det skulle skje noe her inne. (Og med en slik oppfordring en sen lørdagsnatt kan mye skje ...) *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.