Gå til innhold

verbalt og kroppslig ugg!

Anbefalte innlegg

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Ja er det ikke fært?

?

Slipper de inn hva som helst på dette forumet?

O0ops... de slspp inn meg.

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

14

• ShitDiddelyDo

9

• amber sun

7

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest baremei
Skrevet

Huff, ja, de har besudlet min uskyldsrene hjerne ;) Blir aldri den samme igjen nå. Og jeg som trodde jeg var på trygg mark så lenge jeg ikke satte min tå inn på seksualforumet..sukk. *flire*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Huff, ja, de har besudlet min uskyldsrene hjerne ;) Blir aldri den samme igjen nå. Og jeg som trodde jeg var på trygg mark så lenge jeg ikke satte min tå inn på seksualforumet..sukk. *flire*

Lol

Du kan å få sagt det du =) (Beklager så meget)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lol

Gjest baremei
Skrevet

Lol

Hva hjelper beklagelser når man er evig fortapt? Hihi;)

By the way: humøret mitt har steget atskillige hakk etter både koselig vennelag med ost og vin i går, trening og frisk luft!:)

+hyggelige kommentarer fra deg, så klart!:) Håper du har/har hatt en bra helg, M. Angelica!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva hjelper beklagelser når man er evig fortapt? Hihi;)

By the way: humøret mitt har steget atskillige hakk etter både koselig vennelag med ost og vin i går, trening og frisk luft!:)

+hyggelige kommentarer fra deg, så klart!:) Håper du har/har hatt en bra helg, M. Angelica!

Sorry altså. Jeg ser nå at jeg gikk langt over streken..He he he he =)

SÅ BRA!! Kjempeglad på dine vegne :D

Helga har vært midt på treet. Den har bestått av lesing (til eksamen) og kjedsomhet. Ja, og så litt doling da. He he =)

Gjest baremei
Skrevet

Sorry altså. Jeg ser nå at jeg gikk langt over streken..He he he he =)

SÅ BRA!! Kjempeglad på dine vegne :D

Helga har vært midt på treet. Den har bestått av lesing (til eksamen) og kjedsomhet. Ja, og så litt doling da. He he =)

Eksamener er noe dritt. Har snart en selv også, så må virkelig ta tak nå..Du kan ihvertfall ha god samvittighet, i.o.m. at du har vært flink til å lese!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Eksamener er noe dritt. Har snart en selv også, så må virkelig ta tak nå..Du kan ihvertfall ha god samvittighet, i.o.m. at du har vært flink til å lese!!

Jeg hater eksamen. Er heldigvis ferdig utdanna til sommeren :D

Jeg har ikke vært så flink. Frista plutselig mer å sykle laaaaaaaang tur og rydde og vaske leiligheten..Sånn helt tilfedig. He he..

Men men.. =)

Gjest baremei
Skrevet

Jeg hater eksamen. Er heldigvis ferdig utdanna til sommeren :D

Jeg har ikke vært så flink. Frista plutselig mer å sykle laaaaaaaang tur og rydde og vaske leiligheten..Sånn helt tilfedig. He he..

Men men.. =)

Ja, det er rart hvordan det alltid blir så veeldig kjekt å f.eks. rydde og vaske i eksamenstida;)

Ferdig til sommeren du altså.Motiverende å endelig se enden, "lyset i tunellen", tenker jeg? Selv har jeg minst 2 år igjen. Men jeg trives egentlig godt som student og-bare ikke når det nærmer seg eksamen.Grøss og gru.Og så kunne det vært ok å tjene litt penger..! Lykke til på eksamen får du ha ihvertfall!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, det er rart hvordan det alltid blir så veeldig kjekt å f.eks. rydde og vaske i eksamenstida;)

Ferdig til sommeren du altså.Motiverende å endelig se enden, "lyset i tunellen", tenker jeg? Selv har jeg minst 2 år igjen. Men jeg trives egentlig godt som student og-bare ikke når det nærmer seg eksamen.Grøss og gru.Og så kunne det vært ok å tjene litt penger..! Lykke til på eksamen får du ha ihvertfall!

Veldig motiverende!!

Trives godt som student egentlig, men er veldig skolelei nå. =)

Tusen tusen takk.. Lykke til du og =)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har faktisk enda en ting jeg vil tilføye..

Drite oss ut offentlig??

Jeg vil heller si at du driter deg loddrett ut her. Av alle de som har svart deg i denne tråden er det 3 personer som er enig med deg, og de bruker ikke en gang eget nick, resten synes dette var harmløs moro.

Gjest Sam Kvem
Skrevet

Jeg har faktisk enda en ting jeg vil tilføye..

Drite oss ut offentlig??

Jeg vil heller si at du driter deg loddrett ut her. Av alle de som har svart deg i denne tråden er det 3 personer som er enig med deg, og de bruker ikke en gang eget nick, resten synes dette var harmløs moro.

Harmløst men vulgært :-)

Skrevet

Herregud engel, det hadde bare vært å unngå å lese hele tråden om det var så ille for deg å lese sånt. Du så jo hvordan den utartet seg.

Vi hadde det bare morsomt på en lørdagsnatt, og har fått en del tilbakemeldinger på at vi var underholdenede.

Utrolig at noen skal ta sånt så alvorlig.

Syns nesten det er litt utrolig at du og andre tar denne tråden alvorlig, jeg...

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt enig med deg. Hvordan disse jentene besudler mitt gode nick og rykte, er ikke til å fatte.

Jeg finner ikke ord.

Skrevet

Helt enig med deg. Hvordan disse jentene besudler mitt gode nick og rykte, er ikke til å fatte.

Jeg finner ikke ord.

Du er stum av beundring og imponasje, det er nok derfor.

Den tatoverte C-en, den ble derimot jeg nesten stum av. Tenk å merke seg for livet for min skyld..... oh baby!

c",)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det der er noe annet enn nettvrøvl i et forsøk på å være morsom, så mista jeg trua på SDD...*grøss*

Mista trua på meg?

Hvis tråden hadde vært sann (I wish!) vil jeg snarere si at det hadde vært en god grunn til å få ekstrem tro på meg. Vi snakker om noen svært pene jenter her. Sexmaskiner av dimensjoner.

Mary Poppins
Skrevet

Syns nesten det er litt utrolig at du og andre tar denne tråden alvorlig, jeg...

:-)

Jeg er ganske sikker på at den var alvorlig ment fra engel sin side.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er stum av beundring og imponasje, det er nok derfor.

Den tatoverte C-en, den ble derimot jeg nesten stum av. Tenk å merke seg for livet for min skyld..... oh baby!

c",)

Det er en fin tatovering. Et minne om en tid som engang var, en fantastisk natt hvor hemningene var fullstendig fraværende, og en RFSU-tube med glidekrem som gikk tom alt for fort.

Skrevet

Det er en fin tatovering. Et minne om en tid som engang var, en fantastisk natt hvor hemningene var fullstendig fraværende, og en RFSU-tube med glidekrem som gikk tom alt for fort.

Åååååh! Der kjente jeg orgasmen nesten kom bare ved minnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...