ShitDiddelyDo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Åååååh! Der kjente jeg orgasmen nesten kom bare ved minnet. Men seriøst: Er engel litt sint på dere? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Helt enig med deg. Hvordan disse jentene besudler mitt gode nick og rykte, er ikke til å fatte. Jeg finner ikke ord. *LOL* ..Det er iallfall damer som er flinke til å ro! Grepa kvinnfolk du omgir deg med i Odalen Og kreative nok til å være kandidater for teaterhøgskolen. Ikke dårlig! 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Men seriøst: Er engel litt sint på dere? Hun var, tror jeg...men jeg er ikke bombesikker. Vi ødela tråden hennes... dessuten brukte vi visstnok vulgære ord. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hun var, tror jeg...men jeg er ikke bombesikker. Vi ødela tråden hennes... dessuten brukte vi visstnok vulgære ord. Jeg er helt enig med henne i det om vulgære ord. 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er helt enig med henne i det om vulgære ord. De måtte til for å banke fornuft inni de andre to blondinene. Kan da ikke sitte i ro og mak og bli frastjålet enhver sjanse til å bli lykkelig tilfredsstilt. Kan en det? 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Men seriøst: Er engel litt sint på dere? Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe... _Der_ ligger det! Engel vil ha deg hun også... c",) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 De måtte til for å banke fornuft inni de andre to blondinene. Kan da ikke sitte i ro og mak og bli frastjålet enhver sjanse til å bli lykkelig tilfredsstilt. Kan en det? Nei. Det kan man ikke. 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Men seriøst: Er engel litt sint på dere? "Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe... " _Der_ ligger det! Engel vil ha deg hun også... c",) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er helt enig med henne i det om vulgære ord. Hva er vulgære ord da? pule og knulle? Jeg synes også det er vulgære ord men de dukker stadig vekk opp på sex forumet ihvertfal, så jeg regner med at de fleste har hørt dem før. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe... _Der_ ligger det! Engel vil ha deg hun også... c",) Enten vil hun gifte seg med meg, eller så har hun en datter hun vil gifte bort. Det er jo ikke så rart heller. Når det kommer til stykket. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Hva er vulgære ord da? pule og knulle? Jeg synes også det er vulgære ord men de dukker stadig vekk opp på sex forumet ihvertfal, så jeg regner med at de fleste har hørt dem før. Jeg synes sexprat generelt er vulgært. 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg synes sexprat generelt er vulgært. Sex er syndig. 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Enten vil hun gifte seg med meg, eller så har hun en datter hun vil gifte bort. Det er jo ikke så rart heller. Når det kommer til stykket. Det er slett ikke rart. 0 Siter
huufsa Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg er ganske sikker på at den var alvorlig ment fra engel sin side. oi, hmm.. Jeg tok det som spøk. Kjenner ikke nicket så godt, men... 0 Siter
huufsa Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Det er en fin tatovering. Et minne om en tid som engang var, en fantastisk natt hvor hemningene var fullstendig fraværende, og en RFSU-tube med glidekrem som gikk tom alt for fort. Er du fra Odalen SDD? "Je" og "itte" åsånn?? :-) 0 Siter
Freya Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Er du fra Odalen SDD? "Je" og "itte" åsånn?? :-) Je tiss je hørte treinet taut på Disi. 0 Siter
amber sun Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 En stakkar kan ikke engang dra på hyttetur uten at dere snur hele dol på hodet! Og det uten meg!!! Skam dere. Føler meg litt snytt som gikk glipp av all moroa. Ja ja, vi får ta det igjen en annen gang. *sukk* ikke mye vi kan gjøre i RL før vi går glipp av masse her på dol...hehe 0 Siter
Carina82 Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Føler meg litt snytt som gikk glipp av all moroa. Ja ja, vi får ta det igjen en annen gang. *sukk* ikke mye vi kan gjøre i RL før vi går glipp av masse her på dol...hehe Jeg føler også at jeg skulle vært med på diskusjonen i natt... Men 15/16 oktober - DA tar vi av!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 Jeg føler også at jeg skulle vært med på diskusjonen i natt... Men 15/16 oktober - DA tar vi av!!! Yeah! Da tar vi lysløypa og lager liv så det duger!! *gleder meg* 0 Siter
cecily Skrevet 24. april 2005 Skrevet 24. april 2005 *LOL* ..Det er iallfall damer som er flinke til å ro! Grepa kvinnfolk du omgir deg med i Odalen Og kreative nok til å være kandidater for teaterhøgskolen. Ikke dårlig! Så du skjønte at det var kødd? Jeg begynte sannelig å lure. Vi spritet bare opp tråden, engel, bare for å få den actionen du savnet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.