Gå til innhold

verbalt og kroppslig ugg!

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åååååh! Der kjente jeg orgasmen nesten kom bare ved minnet.

Men seriøst: Er engel litt sint på dere? :)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cecily

14

• ShitDiddelyDo

9

• amber sun

7

• Mary Poppins

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest engel 49+
Skrevet

Helt enig med deg. Hvordan disse jentene besudler mitt gode nick og rykte, er ikke til å fatte.

Jeg finner ikke ord.

*LOL* ..Det er iallfall damer som er flinke til å ro! Grepa kvinnfolk du omgir deg med i Odalen ;)

Og kreative nok til å være kandidater for teaterhøgskolen. Ikke dårlig!

Skrevet

Hun var, tror jeg...men jeg er ikke bombesikker. Vi ødela tråden hennes... dessuten brukte vi visstnok vulgære ord.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun var, tror jeg...men jeg er ikke bombesikker. Vi ødela tråden hennes... dessuten brukte vi visstnok vulgære ord.

Jeg er helt enig med henne i det om vulgære ord.

Skrevet

De måtte til for å banke fornuft inni de andre to blondinene. Kan da ikke sitte i ro og mak og bli frastjålet enhver sjanse til å bli lykkelig tilfredsstilt. Kan en det?

Skrevet

Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe...

_Der_ ligger det! Engel vil ha deg hun også...

c",)

ShitDiddelyDo
Skrevet

De måtte til for å banke fornuft inni de andre to blondinene. Kan da ikke sitte i ro og mak og bli frastjålet enhver sjanse til å bli lykkelig tilfredsstilt. Kan en det?

Nei. Det kan man ikke.

Skrevet

"Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe... "

c",)

Mary Poppins
Skrevet

Hva er vulgære ord da? pule og knulle? Jeg synes også det er vulgære ord men de dukker stadig vekk opp på sex forumet ihvertfal, så jeg regner med at de fleste har hørt dem før.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og hvis SDD liker det han indirekte har stelt istand (han koser seg sikkert) ... så er jeg glad jeg er for gammel til å komme i skade for å gifte meg med ham! hehe...

c",)

Enten vil hun gifte seg med meg, eller så har hun en datter hun vil gifte bort.

Det er jo ikke så rart heller. Når det kommer til stykket.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva er vulgære ord da? pule og knulle? Jeg synes også det er vulgære ord men de dukker stadig vekk opp på sex forumet ihvertfal, så jeg regner med at de fleste har hørt dem før.

Jeg synes sexprat generelt er vulgært. :)

Skrevet

Jeg synes sexprat generelt er vulgært. :)

Sex er syndig.

Skrevet

Enten vil hun gifte seg med meg, eller så har hun en datter hun vil gifte bort.

Det er jo ikke så rart heller. Når det kommer til stykket.

Det er slett ikke rart.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at den var alvorlig ment fra engel sin side.

oi, hmm..

Jeg tok det som spøk.

Kjenner ikke nicket så godt, men...

Skrevet

Det er en fin tatovering. Et minne om en tid som engang var, en fantastisk natt hvor hemningene var fullstendig fraværende, og en RFSU-tube med glidekrem som gikk tom alt for fort.

Er du fra Odalen SDD?

"Je" og "itte" åsånn??

:-)

Skrevet

Er du fra Odalen SDD?

"Je" og "itte" åsånn??

:-)

Je tiss je hørte treinet taut på Disi.

Skrevet

En stakkar kan ikke engang dra på hyttetur uten at dere snur hele dol på hodet! Og det uten meg!!! Skam dere.

Føler meg litt snytt som gikk glipp av all moroa. Ja ja, vi får ta det igjen en annen gang.

*sukk* ikke mye vi kan gjøre i RL før vi går glipp av masse her på dol...hehe ;)

Skrevet

Føler meg litt snytt som gikk glipp av all moroa. Ja ja, vi får ta det igjen en annen gang.

*sukk* ikke mye vi kan gjøre i RL før vi går glipp av masse her på dol...hehe ;)

Jeg føler også at jeg skulle vært med på diskusjonen i natt... :(

Men 15/16 oktober - DA tar vi av!!! ;)

Skrevet

Jeg føler også at jeg skulle vært med på diskusjonen i natt... :(

Men 15/16 oktober - DA tar vi av!!! ;)

Yeah!

Da tar vi lysløypa og lager liv så det duger!!

*gleder meg*

Skrevet

*LOL* ..Det er iallfall damer som er flinke til å ro! Grepa kvinnfolk du omgir deg med i Odalen ;)

Og kreative nok til å være kandidater for teaterhøgskolen. Ikke dårlig!

Så du skjønte at det var kødd?

Jeg begynte sannelig å lure. Vi spritet bare opp tråden, engel, bare for å få den actionen du savnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...