Gå til innhold

Lilja 4-ever

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Helt klart en film som gjør inntrykk.

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg så den også...Det var bra fremstilt, det er jo mange østeuropeiske jenter som har overtatt for norske i gatrene i Oslo, og de har sikkert halliker som på filmen. De er unge og pene, har jeg hørt. Stakkars unge mennesker, som er fanget på den måten, midt blant oss! Og så patetiske mennene virket, selvopptatte, uten å bry seg om at det faktisk er et MENNESKE de bruker...

Sex er det vakreste, og det styggeste, på denne jord. (Sitat en guttevenn av meg.)

Gjest caputt
Skrevet

Ja helt enig, en fin men grusom film.. det som faktisk gjorde dypest inntrykk på meg var begynnelsen, når hun löp etter moren sin som reiste vekk. Forstår ikke at det er mulig å sette barnet sitt i en sånn situasjon jeg..

Ja, det var virkelig hjerteskjærende da moren reiste!

Tenkte på Belik-søstrenes sak da jeg så Lilja 4-ever (for 2. gang).

Tenke seg til at trussel om menneskehandel ikke skal gi grunn til opphold!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...